Foxboron Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 jeg er med på å gå i svart drakt med et skjegg da sefølgelig. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvordan er det med konsol gaming der nede ? (ps3) Det er bare og ta med det, kanskje jeg tar med min (: Hvordan er det med server der da. (cod mw2) Turnering ? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Håper de vurderer en turnering i League of Legends. Jeg er sikker på at det hadde dratt en god del League of Legends fans fra over hele norge og interesserte fra rundtom europa. Jeg vet iallefall at vi hadde komt med en gjeng på kanskje 10-12 stykker. Noen som vet om det kan være sannsynlig? =) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Håper HW rekka får ut fingern og arrangerer litt gaming compos. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Sleng med Guitar Hero compo, så er jeg med. Skal eiga dykk Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Kave ser utrolig bra ut. Hvordan er bassen, og lyden generelt? Nå har jeg omtrent bare brukt det med shitty lydkort. Men bassen er veldig, veldig deilig. Lyden er det heller ingenting å klage på Steelseries Siberia V2 Æsj. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Håper HW rekka får ut fingern og arrangerer litt gaming compos. sitter jeg på HW rekka i år skal jeg gjøre det :3 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Håper HW rekka får ut fingern og arrangerer litt gaming compos. sitter jeg på HW rekka i år skal jeg gjøre det :3 1.6 or gtfo. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvorfor oppdaget ikke jeg den tråden her med en gang! Tenker på TG minst en gang hver eneste dag. Noen ganger hører jeg også på musikken jeg hørte på på TG10, da kommer den deilige TG-følelsen! Skal nok få inn et godt bidrag i Rendered Graphics-kompoen, begynte alt for seint til TG10. TG Endret 9. august 2010 av mikkello Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Håper HW rekka får ut fingern og arrangerer litt gaming compos. sitter jeg på HW rekka i år skal jeg gjøre det :3 1.6 or gtfo. Høres dette greit ut: CS 1.6 (med aimbots.) CS:S BF:BC MW2 Tf2 Endret 9. august 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Håper HW rekka får ut fingern og arrangerer litt gaming compos. sitter jeg på HW rekka i år skal jeg gjøre det :3 1.6 or gtfo. Høres dette greit ut: CS 1.6 (med aimbots.) CS:S BF:BC MW2 Tf2 Legg på FoF også, ganske rått egentlig Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Håper HW rekka får ut fingern og arrangerer litt gaming compos. sitter jeg på HW rekka i år skal jeg gjøre det :3 1.6 or gtfo. Høres dette greit ut: CS 1.6 (med aimbots.) CS:S BF:BC MW2 Tf2 Legg på FoF også, ganske rått egentlig hva faen er det XD? men får se om jeg sitter på HW-rekka i det hele tatt <.< Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ingen av mine kompiser som skal på TG11 jo. Alene på TG? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har en kompis som er interessert i data fra den bygda her -.- Satser på at det er flere gamere på den nye skola jeg skal på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå