-Night- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jaha? Hva sa de? Jeg var innom for å hente noe utstyr til Kandu. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 15 dager til Dreamhack Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 What is HOA? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) What is HOA? HOA står for Hamar Olympiske Anlegg, det er de som drifter Vikingskipet (og de andre olympiske anleggene). http://www.hoa.no/ Google Endret 9. november 2010 av Verbalo 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva er Google? GGG oogle? aldri hørt om! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva er Google? Hvet du ikke hav Google's er? Det er et ord oppfunnet i år 1337 da noen bestemte seg for å laget et nytt ord for ordet "Goggle". Dette har senere blitt tatt opp av hackere som bruker ordet for å si at du må se ting lysere eller finne ut av det med lesing. Dem oversatte "Goggle" til "Google" sånn at evt ikke-hackere kunne skjønne hvorfor hackere ba dem "google" ting. Dette har senere blitt lekket av Julian Massange med de 666.1337 dokumentene han ga ut på siden Wikipedialeaks. Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen her som har anskaffet seg Call of Duty: Black Ops? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen her som har anskaffet seg Call of Duty: Black Ops? Ja! Til PC, skal games heftig på TG Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen her som har anskaffet seg Call of Duty: Black Ops? Ja! Til PC, skal games heftig på TG Det skal det! Har du spilt mye Multiplayer? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen her som har anskaffet seg Call of Duty: Black Ops? Ja! Til PC, skal games heftig på TG Det skal det! Har du spilt mye Multiplayer? Har ikke fått spilt en dritt enda Gleder meg til å prøvd Christian Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen her som har anskaffet seg Call of Duty: Black Ops? Ja! Til PC, skal games heftig på TG Det skal det! Har du spilt mye Multiplayer? Har ikke fått spilt en dritt enda Gleder meg til å prøvd Christian Har du kjøpt det? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen her som har anskaffet seg Call of Duty: Black Ops? Ja! Til PC, skal games heftig på TG Det skal det! Har du spilt mye Multiplayer? Har ikke fått spilt en dritt enda Gleder meg til å prøvd Christian Har du kjøpt det? Jaja, bestilte på mandags morgen. Fikk bekreftelse av elkjop nå så jeg tipper det ligger i postkassa når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Noen her som har anskaffet seg Call of Duty: Black Ops? Ja! Til PC, skal games heftig på TG Det skal det! Har du spilt mye Multiplayer? Har ikke fått spilt en dritt enda Gleder meg til å prøvd Christian Har du kjøpt det? Jaja, bestilte på mandags morgen. Fikk bekreftelse av elkjop nå så jeg tipper det ligger i postkassa når jeg kommer hjem Lol... xD Endret 10. november 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spilte en del Multiplayer i går, men opplever en ganske betydelig lagg. Mange sier at det er noe fuck med steam-serverne. Noen som vet? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 tørr å tipe det blir ekstra stress på serverne dems siden spillet ble sluppet for noen dager siden. Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Håper det kommer seg ... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Mange som spiller Cod på TG ? OT: Må man ha disken til Cod i for å spille det ? Endret 10. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mange som spiller Cod på TG ? OT: Må man ha disken til Cod i for å spille det ? Modernwarfare 2 og Black Ops går via Steam Engine, så det er ikke nødvendig med disk men jeg tror du må ha disk på de tidligere spillene. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mange som spiller Cod på TG ? OT: Må man ha disken til Cod i for å spille det ? Modernwarfare 2 og Black Ops går via Steam Engine, så det er ikke nødvendig med disk men jeg tror du må ha disk på de tidligere spillene. Trenger ikke CD på CoD4 MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå