ZenMuch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nei ikke bare, men skjønner ikke hvorfor de skal endre prisen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Var vel nevnt at prisene ikke var fastsatt? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ja har du sett, fikk ikke med meg det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kan jo ikke forvente noe annet, du skal jo være opptatt på kjøkkenet. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ja, hadde ikke tid å lese så grundig, maten ble jo brent 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har de satt opp prisen nå? Får en større plass? Og kjempet ikke VI med klør for at DE skulle slippe moms? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Om eg hugsar rett vart prisen justert opp frå 640 kr (PTN-gebyr ikkje inkludert) til 840 kr i 2009, for å dekke inn eventuelle momskostnadar om KANDU tapte momssaka. Den same prisen vart brukt i 2010, sjølv om dei ikkje måtte betale moms, m.a. fordi dei hadde inngått ny avtale om leie av Vikingskipet, og difor fekk høgare kostnadar der. Greit nok, men spent på kvifor dei har gått opp i år igjen. Rart at ingen har klaga på TG-forumet endå. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Var innom skipet i dag, kom over 2 ting Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som veit om det går noen busser fra Sarpsborg/Fredrikstad distriktet? http://trafikanten.no/ Spør litt klarere: Noen som veit om det går noen busser som flere skal leie, fra særp/fr.stad? vi er 3 stykken. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Var innom skipet i dag, kom over 2 ting Jeg var der forrige lørdag og da var det ikke gress eller is der. HOA er effektive altså. Endret 8. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tenkte å ta med ps3 på tg.. men vet ikke helt hvilke spill. Har snart runda Red Dead Redemption så trenger noe nytt på tg..forslag? Noe med en bra historie Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Det nye COD-spillet? Er det alle på skolen min går rundt og prater om for tiden hvert fall. Så det er sikkert bra. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tenkte litt mer ordentlig historie, tenkte på Heavy Rain. Har jo også FF13.. men sitter fast så er så ork å fortsette Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tenkte å ta med ps3 på tg.. men vet ikke helt hvilke spill. Har snart runda Red Dead Redemption så trenger noe nytt på tg..forslag? Noe med en bra historie Du kan jo ta en titt på signaturen din. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har da allerede gjort det, lest masse annmeldelser og diverse.. gjør alltid det før jeg spør Men fant ut igår at de gode gamle Final Fantasy spillene ligger på playstation store, så problemet mitt er løst Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Var innom skipet i dag, kom over 2 ting Jeg var der forrige lørdag og da var det ikke gress eller is der. HOA er effektive altså. Hva gjorde du i skipet? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 har Temaet lekket enda? Sitter å venter i spenning. Selve lanet er ikke så viktig lenger Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 har Temaet lekket enda? Sitter å venter i spenning. Selve datapartiet er ikke så viktig lenger Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Hva gjorde du i skipet? Jeg var på konsert. Og hørte litt rundt med folk fra HOA ang. TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå