ZenMuch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Syns det var greit med datoer nå, så har man litt tid på å forberede seg Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Så inviten nå, er temaet partly cloudy with a change of lightning? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er vel uoffisiell invite, ergo ikke med fastsatt tema - eller er jeg helt på viddene nå? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor finner dere inviten ? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Da er TG11 inviten lagt ut, det er dog veldig uoffisielt: http://scene.org/fil...dy.zip&fileinfo Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor finner dere inviten ? http://scene.org/file.php?file=/parties/2010/kindergarden10/demo/outracks_cloudy.zip&fileinfo Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Flott var den hvert fall. Og likte temaet, hvis det er det som blir temaet da. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 likte ikke temaet så godt.. synd at prisene har godt opp ,,, "Vennligst merk at billettprisene ikke er endelige" Hvor står det hvilket tema det skal være? Hehe jeg sa det i mitt eget hode ironisk ;-) det derre claud greiene Broren min begynte og le når han så den^^ han mente det var amatør messig animasjon og 3 grafikk... han er sånn film nerd.. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor er prisen blitt enda høyere? Trodde de fiksa opp i moms saken. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tror det har noe med at dem bytta sia. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) det derre claud greiene Broren min begynte og le når han så den^^ han mente det var amatør messig animasjon og 3 grafikk... han er sånn film nerd.. Vel, siden dette er en demo, så blir animasjonene rendret i realtime. I filmer bruker de ofte flere tusen timer på å rendere animasjonene sine. Endret 7. november 2010 av als 2 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Second that. Er umulig å få til samme kvalitet i demoer. Noen som skal til TG fra bergen? HAr ikke anelse om hvordan jeg kommer meg dit... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 det derre claud greiene Broren min begynte og le når han så den^^ han mente det var amatør messig animasjon og 3 grafikk... han er sånn film nerd.. Vel, siden dette er en demo, så blir animasjonene rendret i realtime. I filmer bruker de ofte flere tusen timer på å rendere animasjonene sine. ehh, det han mente var at det var dårlig laget.. ikke noe spesielt talentfullt, men nå jobber jo han med slikt og mer vandt til proffere verk, men still.. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Kan du ikke åpen notepad for han og be han gjøre det samme. Endret 7. november 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Notepad - %random - lagre som .bat der har du "animert" (vi bruker et utvidet begrep her!) i Notepad!!! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Sitter med Powerpoint angående Gamere. Fikk med Sosial spilling i det og skriver litt om The Gathering. Hva synes dere jeg burde få med ^^? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Du kan lage det i notepad det er bare ett spørsmål om tid. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Waat! Billettene koster 990kr nå Kostet bare 900kr tidligere idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå