ZenMuch Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skal ikke sitte med hw-rekka jeg.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skal ikke sitte med hw-rekka jeg.. What did you say Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Satt da ikke med hw-rekka sist heller Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Satt da ikke med hw-rekka sist heller Bruker på Hardware ;P Begynte ikke å bruke forumet før litt før Tg i år.... så ja... lite peiling på hvem folka egentlig er.... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skal ikke sitte med hw-rekka jeg.. synes jeg er dårlig Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Satt da ikke med hw-rekka sist heller vi henter deg fra hvorenn du sitter og teiper deg fast i en stol på hw rekka Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Satt da ikke med hw-rekka sist heller vi henter deg fra hvorenn du sitter og teiper deg fast i en stol på hw rekka Doh. husker du ikke at vi skulle gjør det med bl.a Skurk? teipe dem fast i Team 24's rekke sammen med PCen som en gallions figure? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Satt da ikke med hw-rekka sist heller vi henter deg fra hvorenn du sitter og teiper deg fast i en stol på hw rekka Do eeeeet! Billettprisene har gått opp Endret 7. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Da er TG11 inviten lagt ut, det er dog veldig uoffisielt: http://scene.org/fil...dy.zip&fileinfo Endret 7. november 2010 av als Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 December 10th 2010, the ordinary participant tickets will be available at geekevents.org http://www.gathering.org/tg11/en/news/25/56/Ticket-information/ weee!!!!! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Noen som veit om det går noen busser fra Sarpsborg/Fredrikstad distriktet? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Noen som veit om det går noen busser fra Sarpsborg/Fredrikstad distriktet? http://trafikanten.no/ Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 likte ikke temaet så godt.. synd at prisene har godt opp ,,, Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Billettprisene har gått opp Syntes 100 kr var en drøy prisendring, jeg har nok penger for å si det sånn , men har ikke noe imot å bruke minst mulig... Transport er dyrt, bor jo et stykke ifra. Mat og TG-stuff Går jo fort noen kroner da. Endret 7. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 likte ikke temaet så godt.. synd at prisene har godt opp ,,, "Vennligst merk at billettprisene ikke er endelige" Hvor står det hvilket tema det skal være? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Billettprisene har gått opp Syntes 100 kr var en drøy prisendring, jeg har nok penger for å si det sånn , men har ikke noe imot å bruke minst mulig... Transport er dyrt, bor jo et stykke ifra. Mat og TG-stuff Går jo fort noen kroner da. Jeg har lite penger, skal betale for to, og har et veldig godt stykke å reise.. oh well Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 De kunne gjerne latt være å oppgi datoen for billettsalget, var jo bra at de som er mest interesserte har en fordel ( de som sjekker ofte) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Blir så stresset med en gang datoer kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå