Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Majoriteten av de som er over 18 er veldig mye mer modne en majoriteten av de som er 14, men klart det finnes unntak! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 AV erfaring: 1-7 klasse: barn. 8-9 klasse: Småbarn. 10 klasse: vett i huet får vidregående. 1 vgs - 3 vgs: Mer vett. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 AV erfaring: 1-7 klasse: barn. 8-9 klasse: barn 10 klasse: barn 1 vgs - 3 barn med unntak Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det stemmer, men alderen er jo ikke nødvendig vis det viktigste, det er hva som er i hodet som teller. 14-åringer kan være litt oppegående de også Tro meg, det skal mye til. Skal vel litt til, men fortsatt, litt artig med overtrøtte 14-åringer Det er vel også noe av grunnen til at jeg har holdt meg unna rekka... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det stemmer, men alderen er jo ikke nødvendig vis det viktigste, det er hva som er i hodet som teller. 14-åringer kan være litt oppegående de også Tro meg, det skal mye til. Skal vel litt til, men fortsatt, litt artig med overtrøtte 14-åringer Det er vel også noe av grunnen til at jeg har holdt meg unna rekka... er ikke bare på rekka, er vel over hele TG imo. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det stemmer, men alderen er jo ikke nødvendig vis det viktigste, det er hva som er i hodet som teller. 14-åringer kan være litt oppegående de også Tro meg, det skal mye til. Skal vel litt til, men fortsatt, litt artig med overtrøtte 14-åringer Det er vel også noe av grunnen til at jeg har holdt meg unna rekka... Vill ikke si det var så mye kødding på rekka. Mer tull i IRC for å sid et sånn ^^ AV erfaring: 1-7 klasse: barn. 8-9 klasse: barn 10 klasse: barn 1 vgs - 3 barn med unntak Lovlig med litt propoganda? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det stemmer, men alderen er jo ikke nødvendig vis det viktigste, det er hva som er i hodet som teller. 14-åringer kan være litt oppegående de også Tro meg, det skal mye til. Skal vel litt til, men fortsatt, litt artig med overtrøtte 14-åringer Det er vel også noe av grunnen til at jeg har holdt meg unna rekka... Vill ikke si det var så mye kødding på rekka. Mer tull i IRC for å sid et sånn ^^ Var ikke ille, men var en del mas og bråk fra unger. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det stemmer, men alderen er jo ikke nødvendig vis det viktigste, det er hva som er i hodet som teller. 14-åringer kan være litt oppegående de også Tro meg, det skal mye til. Skal vel litt til, men fortsatt, litt artig med overtrøtte 14-åringer Det er vel også noe av grunnen til at jeg har holdt meg unna rekka... Vill ikke si det var så mye kødding på rekka. Mer tull i IRC for å sid et sånn ^^ Var ikke ille, men var en del mas og bråk fra unger. mmm. Mas.... jeg og 2 andre masste litt om tomflasker til Rebusløpet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Var ikke ille, men var en del mas og bråk fra unger.mmm. Mas.... jeg og 2 andre masste litt om tomflasker til Rebusløpet Det er nok mas det... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Var ikke ille, men var en del mas og bråk fra unger.mmm. Mas.... jeg og 2 andre masste litt om tomflasker til Rebusløpet Det er nok mas det... Var vel ikke sånn "mas" jeg mente... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 vi var nr 2 eller 3. kun en vinner og vi var.... ikke langt unna..... han som vant klarte rubiks cube..... Vi faila.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg satt jo ved siden av en ungkar som bare satt og så på film hele TG. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 vi var nr 2 eller 3. kun en vinner og vi var.... ikke langt unna..... han som vant klarte rubiks cube..... Vi faila.... Den kan jeg! Av og til XD Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Øvde i sommerferien. klarer alt untatt det gule laget.. bruker 5 min da <.< Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva med å kutte litt av quotinga ? Er ikke vits å quote 4-5 personer. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva med å kutte litt av quotinga ? Er ikke vits å quote 4-5 personer. Slæk Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva med å kutte litt av quotinga ? Er ikke vits å quote 4-5 personer. Slæk hvorfor, VI LIKER QUOTE's I TG TRÅDEN Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva med å kutte litt av quotinga ? Er ikke vits å quote 4-5 personer. Bedre om jeg sier det da? Det er flere quotes her som veldig på grensen til at de bør fjernes... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva med å kutte litt av quotinga ? Er ikke vits å quote 4-5 personer. Bedre om jeg sier det da? Det er flere quotes her som veldig på grensen til at de bør fjernes... Men du er så snill du Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva med å kutte litt av quotinga ? Er ikke vits å quote 4-5 personer. Bedre om jeg sier det da? Det er flere quotes her som veldig på grensen til at de bør fjernes... Enig, var litt for lat til å fjerne unødvendig quoter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå