Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere folk over 18, jo bedre. Du trenger sikkert bare skyss du din snik Skal gi det en vurdering om jeg skal dra eller ikke Uansett blir det DH til sommeren jeg stikk til DH snart. Ironi: WoW's 6 års bursdag samme dag som jeg stikk til DH! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere folk over 18, jo bedre. hvorfor over 18 egentlig? Fordi 18-åringer er automatisk eldre enn 14-åringer. Jo flere av den eldre garden, jo bedre. Du trenger sikkert bare skyss du din snik Sånn som du kjører i rundkjøringer, er jeg usikker på om jeg tør. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere folk over 18, jo bedre. Du trenger sikkert bare skyss du din snik Skal gi det en vurdering om jeg skal dra eller ikke Uansett blir det DH til sommeren jeg stikk til DH snart. Ironi: WoW's 6 års bursdag samme dag som jeg stikk til DH! Lurte på DH winter jeg også, men skal ha guild treff på DH summer så Du trenger sikkert bare skyss du din snik Sånn som du kjører i rundkjøringer, er jeg usikker på om jeg tør. haha måtte jo spare tid! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva pokker er DH? haha måtte jo spare tid! Ja, hele 2 sekunder! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva pokker er DH? Dreamhack verdens største lan/dataparty Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dreamhack din nub! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva pokker er DH? haha måtte jo spare tid! Ja, hele 2 sekunder! var morro tho Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva pokker er DH? haha måtte jo spare tid! Ja, hele 2 sekunder! var morro tho Du skal på TG: pakk sakene dine. jeg kommer og kidnapper deg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva pokker er DH? haha måtte jo spare tid! Ja, hele 2 sekunder! var morro tho Du skal på TG: pakk sakene dine. jeg kommer og kidnapper deg. Er skremmende redd for at jeg ender opp på TG... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hva pokker er DH? haha måtte jo spare tid! Ja, hele 2 sekunder! var morro tho Du skal på TG: pakk sakene dine. jeg kommer og kidnapper deg. Er skremmende redd for at jeg ender opp på TG... Må bare vite hvor mye alt veier tilsammen. Inkludert senga di Endret 5. november 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dreamhack ja. Ikke like lett å holde styr på alle de greiene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Må bare vite hvor mye alt veier tilsammen. Inkludert senga di vel: Pc 25ish skjermer 10kg? Senga: 2mx185= mye! meg: 95kg pluss alt dritt: 30kg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har enda ikke greid å bestemme meg om jeg orker/gidder TG Du skal, jeg må ha noen å bedrive homoerotisk tafsing på i de sene nattetimer. Slimda er ikke det samme, han er kjedelig å tafse på. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Må bare vite hvor mye alt veier tilsammen. Inkludert senga di vel: Pc 25ish skjermer 10kg? Senga: 2mx185= mye! meg: 95kg pluss alt dritt: 30kg Fint. natt til TG så stapper du alt dette i senga de. så kommer jeg med privat fly. spener fast senga og flyr deg bort dit kk? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har enda ikke greid å bestemme meg om jeg orker/gidder TG Du skal, jeg må ha noen å bedrive homoerotisk tafsing på i de sene nattetimer. Slimda er ikke det samme, han er kjedelig å tafse på. haha Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere folk over 18, jo bedre. hvorfor over 18 egentlig? Fordi 18-åringer er automatisk eldre enn 14-åringer. Jo flere av den eldre garden, jo bedre. Det stemmer, men alderen er jo ikke nødvendig vis det viktigste, det er hva som er i hodet som teller. 14-åringer kan være litt oppegående de også Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 og 18-åringer er ikke automatisk modne. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere folk over 18, jo bedre. hvorfor over 18 egentlig? Fordi 18-åringer er automatisk eldre enn 14-åringer. Jo flere av den eldre garden, jo bedre. Det stemmer, men alderen er jo ikke nødvendig vis det viktigste, det er hva som er i hodet som teller. 14-åringer kan være litt oppegående de også [lekevoksen] Til: Slimda Nå synes jeg de er veldig arrogante ovenfor den yngre generasjon. det er tros alt de som skal styre denne verden når de er borte. [/lekevoksen] Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det stemmer, men alderen er jo ikke nødvendig vis det viktigste, det er hva som er i hodet som teller. 14-åringer kan være litt oppegående de også Tro meg, det skal mye til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har enda ikke greid å bestemme meg om jeg orker/gidder TG Du skal, jeg må ha noen å bedrive homoerotisk tafsing på i de sene nattetimer. Slimda er ikke det samme, han er kjedelig å tafse på. haha Har du prøvd å tafse på Slimda kanskje? Du derimot er mye bedre, pettertøs <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå