Runar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bah, da har man lest seg igjennom 32 sider i denne tråden. Alt jeg kan si er at nå vurderer jeg TG '11 sterkt! Du har lest 32 sider, og har fortsatt ikke bestemt deg? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Faktum at jeg skal dra burde jo være en grunn alene. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Driver å overtaler mange kompisser når. Makan til latsabber skal meg lete lenge etter. når kan man bestille plass? Endret 1. november 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Faktum at jeg skal dra burde jo være en grunn alene. Med mindre du er singel (noe jeg mener å huske du ikke er), er din tilstedeværelse fullstendig irrelevant. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Faktum at jeg skal dra burde jo være en grunn alene. Med mindre du er singel (noe jeg mener å huske du ikke er), er din tilstedeværelse fullstendig irrelevant. Men min awesomeness er ikke noe en burde gå glipp av. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Faktum at jeg skal dra burde jo være en grunn alene. Med mindre du er singel (noe jeg mener å huske du ikke er), er din tilstedeværelse fullstendig irrelevant. Det at keeperen står i mål er ikke ensbetydende med at man ikke kan score, if you catch my drift. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det at keeperen står i mål er ikke ensbetydende med at man ikke kan score, if you catch my drift. Takk for en god latter. Nå skal jeg legge meg tilbake i sofaen og gå i dvale til påsken 2011. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ok, nå ble det litt random... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Random is fun, gleder meg utrolig mye, skal ta med ninja sykkelen min! Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 BLACK OPS! Pre-load complete, gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Bare jeg som ikke har fulgt med og ikke bryr meg noe videre om at det kommer ett nytt spill i COD rekken "en gang i måneden". Endret 4. november 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Er jo det samme om igjen, så nesten det eneste jeg tenker på at single playeren i black ops. Er den bra blir det kjøp, suger den, blir det ikke kjøp. Har aldri likt mp i cod (den er jo bra, men orker aldri å spille noe mye) Endret 4. november 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bare jeg som ikke har fulgt med og ikke bryr meg noe videre om at det kommer ett nytt spill i COD rekken "en gang i måneden". Omtrent ett ÅR siden sist kom, akkurat passe lenge mellom spillene. Nylig gått lei av MW2 Christian Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har enda ikke greid å bestemme meg om jeg orker/gidder TG Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har enda ikke greid å bestemme meg om jeg orker/gidder TG Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har enda ikke greid å bestemme meg om jeg orker/gidder TG Du vil ha meg der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere folk over 18, jo bedre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere folk over 18, jo bedre. hvorfor over 18 egentlig? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere folk over 18, jo bedre. Du trenger sikkert bare skyss du din snik Skal gi det en vurdering om jeg skal dra eller ikke Uansett blir det DH til sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå