Breidablik Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sant, køen utenfor skipet er faktisk usannsynlig spennende. Jeg vet jo egentlig hva som venter meg der inne, men det kribler likevel ganske godt når plassen man har i køen nærmer seg bilettbodene. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har lyst å lage meg ninjakostyme, slik at jeg kan bruke mine ninjaskillz i køen.. Køen er kos. Det provisoriske teltet vårt i fjor var fantastisk! Så ikke noe telt? Kom jo klokka 3 om natta så velger å tro at jeg fikk med meg det meste. Neste år skal jeg har høytalere til ipoden (forhåpentligvis ninjakostyme) og masse god musikk jeg kan plage andre med Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Går vel ann å være feit ninja? :ph34r: Akkurat det jeg og Dravde er! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Køen er kos. Det provisoriske teltet vårt i fjor var fantastisk! Så ikke noe telt? Kom jo klokka 3 om natta så velger å tro at jeg fikk med meg det meste. Neste år skal jeg har høytalere til ipoden (forhåpentligvis ninjakostyme) og masse god musikk jeg kan plage andre med Var en slags presenning som bare ble strukket over sakene våre. Vi hadde et par stoler og det ble etter hvert ganske koselig. Var vel jeg, to-tre andre her fra forumet og en gjeng fra crew som satt og koste oss. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Neh husker ikke jeg... Så snart vi hadde kommen forbi bilettene pakket jeg meg inn i klær og sovepose, satt meg på en stol mens jeg frøs å venta Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Vi var ganske nærme inngangen og skreik og skråla. Så rart du ikke la merke til oss. Endret 1. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Juletre å julenisse er da ikke det samme er det? Blir jo det samme å si at alle som har julelys på hylla si er copycatz....... Har lyst å lage meg ninjakostyme, slik at jeg kan bruke mine ninjaskillz i køen.. når dem er fra forumet hvor jeg ahr snakka jul siden..... tråden blir starta... da er det copycatz! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Juletre å julenisse er da ikke det samme er det? Blir jo det samme å si at alle som har julelys på hylla si er copycatz....... Har lyst å lage meg ninjakostyme, slik at jeg kan bruke mine ninjaskillz i køen.. når dem er fra forumet hvor jeg ahr snakka jul siden..... tråden blir starta... da er det copycatz! Får jo ikke copyright på jula fordeom.. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Juletre å julenisse er da ikke det samme er det? Blir jo det samme å si at alle som har julelys på hylla si er copycatz....... Har lyst å lage meg ninjakostyme, slik at jeg kan bruke mine ninjaskillz i køen.. når dem er fra forumet hvor jeg ahr snakka jul siden..... tråden blir starta... da er det copycatz! Får jo ikke copyright på jula fordeom.. Jo,jo. Så du ikke på nyhetene isted da ? Det blir forbudt med julefeiring fremover, fraogmed i år. En som visstnok hadde fått copyright på jula. Endret 1. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hahahahah.... Fikk lyst å kjøpe meg en lysende Rudolf bare for å provosere Endret 1. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kan du fint gjøre. Juletreet er mitt. samt lysa. tar med Kata og shurikens til de som tørr Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Køen i år var kjedelig siden den åpnet så ekstremt tidlig og den var _inne_ i skipet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Køen i år var kjedelig siden den åpnet så ekstremt tidlig og den var _inne_ i skipet. Vi tvang ingen til å vente inne, men tenkte at ettersom det begynte å regne/var meldt regn ville dere sette pris på å få slippe inn. Ihvertfall de som kom først, som Nurk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Syns det var fantastisk å få lov å vente inne, var jo pisskaldt ute Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det blir vel noe lignende neste år også! Men ninjakostyme er bortkastet. Ingen kommer forbi meg uansett. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det blir vel noe lignende neste år også! Men ninjakostyme er bortkastet. Ingen kommer forbi meg uansett. Ninjakostyme med utringning gjør vel susen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ninjakostyme med utringning gjør vel susen Da sniker du deg ikke forbi vaktene, men blir eskortert inn og gjennom billettkontrollen før alle andre! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bah, da har man lest seg igjennom 32 sider i denne tråden. Alt jeg kan si er at nå vurderer jeg TG '11 sterkt! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 TG10 var elsk, TG11 skal bli elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå