lceman™ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Om du bare visste hvor hardt det kommer til å bli... Kan du bruke glidemiddel ihvertfall? Jeg mottar "bestikkelser", vi lar det være med det Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Om du bare visste hvor hardt det kommer til å bli... Kan du bruke glidemiddel ihvertfall? Jeg mottar "bestikkelser", vi lar det være med det Offtopic kose prat Endret 8. august 2010 av Dravde Den Feite Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvem blir med å telte uttafor natt til TG? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Jeg blir med, men det vet du jo allerede. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Høres fristende ut. Da slepper jeg stresset med å ankomme Vikingskipet dagen LAN-et starter, og stå i kø alt for lenge. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Gledet meg til TG11 i det jeg startet å pakke sammen fra TG10 Når får vi vite hva nesteårs tema blir? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Gledet meg til TG11 i det jeg startet å pakke sammen fra TG10 Når får vi vite hva nesteårs tema blir? Sannsynligvis i Februar vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg blir med, men det vet du jo allerede. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Høres fristende ut. Da slepper jeg stresset med å ankomme Vikingskipet dagen LAN-et starter, og stå i kø alt for lenge. Også regner det :PPPPpppPPPPppppPPP Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Bestemoren til Dravde hadde med presening, heldigvis. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Det forundrer meg ikke, Refsa Endret 8. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) skal kjøpe hodetelefoner som skal brukes (bl.a) på TG, noen som har forslag til et par headphones som kan brukes på TG uten å slippe inn for mye støy? pris rundt 500-1000... (posta det her siden TG er stedet jeg er med mest lyd og det da sansynligvis er noen med et bra headset her ...) haha klarte å bruke tre forskjellige ord på hodetelefoner EDIT: beklager glemte å si dette, men hodetelefonene skal brukes med musikkspiller like mye som på pc, så helst ikke gaming... lurte på Bose around ear, noen som har erfaring? Endret 8. august 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Roccat Kave. Nettopp prakket det på to av vennene mine, og de er kjempefornøyde. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kave ser utrolig bra ut. Hvordan er bassen, og lyden generelt? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Roccat Kave. Nettopp prakket det på to av vennene mine, og de er kjempefornøyde. glemte visst å nevne at de skal brukes med mp3 spiller og... men takk for rådet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det forundrer meg ikke, Refsa Enig i at det hadde hvert digg og komme dagen før. Bare slappe av og slippe kø som du sier. Da er det også mulig og leke ninja crew Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 skal kjøpe hodetelefoner som skal brukes (bl.a) på TG, noen som har forslag til et par headphones som kan brukes på TG uten å slippe inn for mye støy? pris rundt 500-1000... (posta det her siden TG er stedet jeg er med mest lyd og det da sansynligvis er noen med et bra headset her ...) haha klarte å bruke tre forskjellige ord på hodetelefoner EDIT: beklager glemte å si dette, men hodetelefonene skal brukes med musikkspiller like mye som på pc, så helst ikke gaming... lurte på Bose around ear, noen som har erfaring? Steelseries Siberia V2 1 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvordan er det med konsol gaming der nede ? (ps3) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvordan er det med konsol gaming der nede ? (ps3) Det er bare og ta med det, kanskje jeg tar med min (: skal kjøpe hodetelefoner som skal brukes (bl.a) på TG, noen som har forslag til et par headphones som kan brukes på TG uten å slippe inn for mye støy? pris rundt 500-1000... (posta det her siden TG er stedet jeg er med mest lyd og det da sansynligvis er noen med et bra headset her ...) haha klarte å bruke tre forskjellige ord på hodetelefoner EDIT: beklager glemte å si dette, men hodetelefonene skal brukes med musikkspiller like mye som på pc, så helst ikke gaming... lurte på Bose around ear, noen som har erfaring? G35, det er er konge. Det forundrer meg ikke, Refsa Enig i at det hadde hvert digg og komme dagen før. Bare slappe av og slippe kø som du sier. Da er det også mulig og leke ninja crew Blir du med og ha svart drakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå