magiQ Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Minecraft-compo med byggekonkurranse go! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Minecraft compo. bygge et slott mens du må herpe naboens. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Eller hva med Mario Party compo? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Minecraft-compo med byggekonkurranse go! Lett med på den! Ofrer PCen min som server for den saken der altså! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 da stemmer jeg heller for AOE II compo... 1 Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 da stemmer jeg heller for AOE II compo... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Blitt dødt her. Tenkte det du også :!: Kan jo prøve og starte en diskusjon ved å si, er det noen som bryr seg om hvilket tema det er på TG ? Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det vil bli interessant og se hva det blir ihvertfall. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Blitt dødt her. Tenkte det du også :!: Kan jo prøve og starte en diskusjon ved å si, er det noen som bryr seg om hvilket tema det er på TG ? Om jeg ikke kan lage noe fra lageret mitt som passer inn i temaet, så driter jeg i det i hvert fall... Har sett ut som om det er veldig få som bryr seg, de fleste som har brydd seg har en liten ting som passer til temaet. Altså ikke gjennomført i det hele tatt. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det er enkelte som drar det langt, og det er bare kult, men det er også veldig veldig mange som kommer på TG for spilling eller andre ting, og ikke bryr seg en døyt om temaet o.l., så at "alle" skulle blitt med på noe sånnt er vel lite trolig... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har vært på Biltema i dag og får og si det sånn så kommer det til og være en stor lysende julenisse som skal kasete et sært preg over min del av hylla Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har vært på Biltema i dag og får og si det sånn så kommer det til og være en stor lysende julenisse som skal kasete et sært preg over min del av hylla COPYCAT! FU OFF! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har vært på Biltema i dag og får og si det sånn så kommer det til og være en stor lysende julenisse som skal kasete et sært preg over min del av hylla COPYCAT! FU OFF! Nono, im kaketorsdag! You are santa, this is a tribute to you! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Juletre å julenisse er da ikke det samme er det? Blir jo det samme å si at alle som har julelys på hylla si er copycatz....... Har lyst å lage meg ninjakostyme, slik at jeg kan bruke mine ninjaskillz i køen.. Endret 1. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bare du ikke er feit som meg så går det bra! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Går vel ann å være feit ninja? :ph34r: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Har lyst å lage meg ninjakostyme, slik at jeg kan bruke mine ninjaskillz i køen.. Køen er kos. Det provisoriske teltet vårt i fjor var fantastisk! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Juletre å julenisse er da ikke det samme er det? Blir jo det samme å si at alle som har julelys på hylla si er copycatz....... Har lyst å lage meg ninjakostyme, slik at jeg kan bruke mine ninjaskillz i køen.. Bare du ikke prøver å ninja`e deg forbi meg i køen så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå