ZenMuch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Da lurer jeg jammen på hvor du kommer fra :!: Med andre ord, drit i det, dra på TG Heh, joda : ) Har vurdert TG siden 08, men det har aldri blitt noe av... : p Fant ut av det under 08, fikk ikke lov fordi jeg var for liten i 09, og under 10 så hadde jeg en kjæreste som var litt småskeptisk til at jeg skulle dra... : p MENNNNN, nå får vi se om det blir TG11 Hvorfor skeptisk? Skjer jo ikke akkurat noe ulovlig der, kan jo ta dama med også Edit: Du er vel kansje ikke sammen med samme dama nå? Endret 26. oktober 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vurderer kanskjeeee TG... Vi får se. Spiller ikke så mye for tiden, så det blir kanskje ikke sååå gøy hvis jeg drar.. Men jeg har veldig lyst da, høres kjempegøy ut : ) Problemet er at TG = Nøøøørd, her hvor jeg kommer fra, og vil helst ikke bli stemplet som det bare fordi jeg drar dit... : p Men, vi får se om jeg er villig til å ofte kulheten min Etter ryktene, så er TG mye mere en bare gaming. Masse konkurranser og masse folk man kan bli kjent med. Har veldig lyst til å dra, men det passer seg ikke for meg. Håper på å klarer TG 12 De som drar på TG kan lett ble stemplet "nørd" fordi andre ikke har peiling på hva som skjer der. Det er mye mer en sosial happening enn et fristed for svett ungdom som ønsker å slippe unna masete foreldre (selv om dette også er en faktor for mange ). Om du drar dit for å bruke tid foran pcen kan du lære mye nytt og drive med annet enn gaming. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Da lurer jeg jammen på hvor du kommer fra :!: Med andre ord, drit i det, dra på TG Heh, joda : ) Har vurdert TG siden 08, men det har aldri blitt noe av... : p Fant ut av det under 08, fikk ikke lov fordi jeg var for liten i 09, og under 10 så hadde jeg en kjæreste som var litt småskeptisk til at jeg skulle dra... : p MENNNNN, nå får vi se om det blir TG11 Hvorfor skeptisk? Skjer jo ikke akkurat noe ulovlig der, kan jo ta dama med også Edit: Du er vel kansje ikke sammen med samme dama nå? Hun kunne jo ikke være sammen med en nøøøørd! Ikke sagt på den måten, men hun syntes alle som brukte mye tid foran dataskjermer på spill var ganske teite og dumme.. Og, ja, jeg vet selv at det ikke er et eneste stort, svett, LAN, hvor man sitter foran skjermene i fem dager og sover i stolene... : p Menne, alle andre vet det ikke! : o Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hahaha, jeg må le litt Tg er fantastisk kos, var sammen med mannen min i år, å planlegger ivrig neste år. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hahaha, jeg må le litt Tg er fantastisk kos, var sammen med mannen min i år, å planlegger ivrig neste år. Ehm, ja, det skjønner jeg egentlig... : p At du måtte le, altså... Det høres utrolig gøy ut Jeg viiil neste år : ) Får se hva jeg klarer å ordne... : p Blir jeg litt mer aktiv her, så skal dere ikke se bort i fra at jeg sniker meg med på HW-rekka, også... Endret 26. oktober 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Da er crewombud til TG2011 kåret! Gratulerer, Janne Bjergli! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Neste TG er jo til neste år, så da venter jeg å se deg der. Edit: Ah, så det er redigering på gang? Ja det er det, men der er også du skyldig Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg pleier og si Fuck off, hvis det er ting jeg ikke får lov til. Jeg bestemmer selv Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Pffffffft... Edit: @ Mr. A Endret 27. oktober 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Pffffffft... Edit: @ Mr. A Jeg syntes ikke de skal få bestemme slikt.. ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå er det fritt for å søke om å bli crew for de som vil det! http://wannabe.gathering.org/ Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Neste TG er jo til neste år måtte bare Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Yay, det blir compoer i Trackmania. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er jo dårlig, vis jeg tror det er det jeg tror det er. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Trackmania er et bra bilspill! er ikke spesielt god i det da Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Trackmania er max TG-spill! Jeg spiller det aldri ellers, og er ikke spesielt god i det, men det er gøy med mange på serverne! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trackmania er jo et supert spill! spiller det hele tiden på skolen Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 tran, prøv å få med hele klassen på et lan spill engang det er morsomt ^^, Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Gjorde det i fjor ^^, Iz fun : 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå