Tobeass Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvordan har pølsefest-faktoren på TG vært de forrige årene? Er det liksom 99% gutter? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Et brev er jo like teit. Er ikke ansikt til ansikt kult nok for kidsa lenger? Hvis dem er imot at du skal gjøre noe. kan det fort hende å snakke med dem blir oppfata "som mas" noe som senker sjansen for å komme dit mer, slik med mine foreldre. Med et brev eller epost kan dem få tenke over valget uten å ha en oppspilt tennåring som vil gjøre alt for å komme dit snakkende i et kjør... med dem. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvordan har pølsefest-faktoren på TG vært de forrige årene? Er det liksom 99% gutter? Tror de er oppe i 20% jenter eller noe. Ang brev-diskusjonen. Gi det til henne personlig, og forklar at det er for mye tanker og materiell til å ta person til person fra hodet. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva er greia med å sende mail til sin egen mor? Prøvd muntlig kommunikasjon? Vedder på hun hadde satt mer pris på det. For at ho skal få et bedre bilde. Hvis jeg bare kommer stormene til ho med masse å si, kommer ho til å si nei bare jeg sier ordet "TG" Det funka med en konsert jeg nå skal på om en måned Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som vet hvorfor de skiftet fra Partyticket til Geek events ? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 for å tulle med oss som kjøpte partyticket kort for å tulle med oss som kjøpte partyticket kort Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Fordi Partyticket har fått masse klager og det er et vrient system å lære seg, sikkert? for å tulle med oss som kjøpte partyticket kort Ja, trettifem kroner rett i dass. HUFF A MEG. Endret 25. oktober 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) -.- Ser ut til at Geekevents (endelig) har fått seg en engelskspråklig nettside. Endret 25. oktober 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg likte Ptn jeg Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg likte på en måte PTN jeg også, men kun fordi designet gav meg en koselig TG-følelse - systemet i seg selv var tungvint og dårlig på f.eks. informering osv. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Syntes det fungerte helt greit jeg Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Eneste minuset med ptn var at kortene våre for forige tg kom i posten etter tg :/ Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 haha ser den ^^ Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Fikk gratis PTN-kort sist TG, synd at jeg ikke får brukt det Synes Geekevents nettsiden ser litt halvferdig ut , ikke at PTN så noe bedre ut da.. EDIT:Lurer på om en kan velge seater som på PTN ? Endret 25. oktober 2010 av Verbalo 1 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 seater er nesten must have med samme system som tidligere at store grupper får sette seg først. alt annet blir kaos og hat Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Eg tvilar på at dei vil bytte system og miste såpass kjente funksjonar, med mindre erstatninga er betre. Å endre frå ordninga dei har hatt til no til ei ordning utan seater (eller eit anna alternativ for setehandtering) skjer ikkje. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Var bare inne på det nye systemet å koste meg litt og så ikke det, men kan godt være at jeg ikke har vært rett plass til rett tid Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 PTN var jo ikke så ille det da, gikk jo som smurt når man hadde "lært" det. Nå må jeg jo "lære" meg noe nytt. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 TG11 sto ikke i kommende arrangementer på Geekevents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå