Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja om en av dagene faller på en Torsdag ^^ Haha sorry da, jeg orker ikke nerde det fram^^ Jeg håper ikke jeg virker gretten eller noe når jeg sier dette, men hvor passer egentlig kakebaking og lignende snakk inn i TG-tråden? Forumkaféen finnes alt, vi trenger ikke skape en ny. Kake hadde en stor del av TG i år så det må være det på 11`ern å Hvis det er torsdag under tg kommer jeg med kake.. ALLTID vert torsdag iløpet av tg Åja^^, me not did know that! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja om en av dagene faller på en Torsdag ^^ Haha sorry da, jeg orker ikke nerde det fram^^ Jeg håper ikke jeg virker gretten eller noe når jeg sier dette, men hvor passer egentlig kakebaking og lignende snakk inn i TG-tråden? Forumkaféen finnes alt, vi trenger ikke skape en ny. Kake hadde en stor del av TG i år så det må være det på 11`ern å Hvis det er torsdag under tg kommer jeg med kake.. ALLTID vert torsdag iløpet av tg Åja^^, me not did know that! for å avslutte din fail: skjærtorsdag? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er greit nå, tror han har skjønt dèt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jaa, Tommelen min blir bedre. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Haha, greit. Forresten, torsdag er vel alltid dag nr. 2 på TG, er det ikke? Det begynner onsdag og varer til søndag? Så nå har du i å lage kake til oss! Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Må lage kaker på lik linje med de i tech:cake lagde natt til søndag i år: http://gallery.fnutt.net/tg10/1024x768/nobox/DPP_0187.JPG http://gallery.fnutt.net/tg10/1024x768/nobox/DPP_0188.JPG Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Såå, noen bilder av noen hyller? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for det, liker og faile, spessielt hardt! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Såå, noen bilder av noen hyller? Google er din venn. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det 3. bildet er bildet av hylla til 2 venner av meg, var men og lage den faktisk Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg og noen venner har tenkt å ta oss en tur til TG neste år. Gleder meg syyyyyyyykt! Når det gjelder transport, er det noen ulemper med å ta tog bort? Vi bor i Rogaland, har ikke lappen, og ikke foreldre som gidder å kjøre oss helt til Hamar.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Tog burde fungere det. Litt strevsomt å få alt inn på toget kanskje, men det går. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det var det jeg tenkte og. Får prøve å finne en svær trillekoffert som PC-en passer i, og pakke den inn i et par håndkle Siden det er vår første tur, tar vi ikke med noen hyller eller noe, så det blir ikke så veldig mye å dra på. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvordan skal jeg få med meg: Pc 25,5" skjerm (16:10) 19" skjerm (4:3) Og alt annet jeg trenger? Jeg klarer meg ikke uten min hellige dualscreen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvordan skal jeg få med meg: Pc 25,5" skjerm (16:10) 19" skjerm (4:3) Og alt annet jeg trenger? Jeg klarer meg ikke uten min hellige dualscreen Du må jo ha 2 plasser for å få plass i bredden... Ellers er det vel bare å ta det med seg? Tar du tog eller noe som kan skape problemer?? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tar nok tog, hvis det ikke går noen busser fra fredrikstad som er et bedre alternativ. Eller hvis jeg er veldig heldig og en kammerat kjører. De har hytte oppi Hafjell, så de drar sikkert dit å påska Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Sekk, koffert og/eller andre bærbare oppbevaringsmidler. LAN bag? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tar nok tog, hvis det ikke går noen busser fra fredrikstad som er et bedre alternativ. Eller hvis jeg er veldig heldig og en kammerat kjører. De har hytte oppi Hafjell, så de drar sikkert dit å påska Bære alt inn på toget da? er ikke noe problem om du pakker litt smart, så du kan dra med alt på 1 eller 2 turer inn på toget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå