Breidablik Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg hater Ubisoft, og deres rasisme mot PC-gamers Hvad nu? Og ehh, Wizzlee? Et så stort banner er ikke den beste idéen jeg har hørt. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 VI kan ikke kopiere HUG ME hylla! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 "The Gathering, også kjent som "Vi kommer alle til å dø som jomfruer" så genialt sitat. Ler hver gang jeg tenker over det. JA JEG KOPIERTE DET FRA FJESBOKA! SLUTT Å PLAG MEG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 "The Gathering, også kjent som "Vi kommer alle til å dø som jomfruer" så genialt sitat. Ler hver gang jeg tenker over det. JA JEG KOPIERTE DET FRA FJESBOKA! SLUTT Å PLAG MEG! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 "The Gathering, også kjent som "Vi kommer alle til å dø som jomfruer" så genialt sitat. Ler hver gang jeg tenker over det. JA JEG KOPIERTE DET FRA FJESBOKA! SLUTT Å PLAG MEG! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal bake Kake i dag Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg håper ikke jeg virker gretten eller noe når jeg sier dette, men hvor passer egentlig kakebaking og lignende snakk inn i TG-tråden? Forumkaféen finnes alt, vi trenger ikke skape en ny. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Cottoncandy baker brownies til TG. det ahr noe med å gjøre. da har kakebaking noe med TG å gjøre. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hmm, kanskje jeg lager kaker. Søsteren min skal på TG Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg håper ikke jeg virker gretten eller noe når jeg sier dette, men hvor passer egentlig kakebaking og lignende snakk inn i TG-tråden? Forumkaféen finnes alt, vi trenger ikke skape en ny. Kan sees som internvits til da vi bygde hylle i fjor. Eller bare at kake er godt, TG er godt = good match. Cottoncandy baker brownies til TG. det ahr noe med å gjøre. da har kakebaking noe med TG å gjøre. Jeg laget da også brownies! Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg hater Ubisoft, og deres rasisme mot PC-gamers Hvad nu? Og ehh, Wizzlee? Et så stort banner er ikke den beste idéen jeg har hørt. Vel, Assassin's Creed: Brotherhood slippes til Ps3 og Xbox 16. November, mens PC-versjonen må vente til våren 2011. Vedder på at det er den forbannede DRM'n som gjør at PC-versjonen ikke kommer før 3-4 mnd etter releasen. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Søsteren min skal på TG Her å.. Jeg må gjøre alt for at hun ikke får tak i billetene Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 er det snakk om HAWTE søstere eller ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja takk til flere jenter, selv om de er av bimbo-typen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 er det snakk om HAWTE søstere eller ? Ja. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 er det snakk om HAWTE søstere eller ? Ja. da burde de få lov å "komme" 2 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) er det snakk om HAWTE søstere eller ? Er vel få søstre som er "HAWTE" i brødres øyne for å si det sånn. Så jeg tviler på at det er så mange som svarer "Ja" Endret 21. oktober 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 sant, men har venner nevnt noe da ? >.< Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 er det snakk om HAWTE søstere eller ? Ja. da burde de få lov å "komme" He he, enig. er det snakk om HAWTE søstere eller ? Er vel få søstre som er "HAWTE" i brødres øyne for å si det sånn. Så jeg tviler på at det er så mange som svarer "Ja" Men de som har sett bilder av søstrene til folk, kan svare ja. 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg håper ikke jeg virker gretten eller noe når jeg sier dette, men hvor passer egentlig kakebaking og lignende snakk inn i TG-tråden? Forumkaféen finnes alt, vi trenger ikke skape en ny. Kake hadde en stor del av TG i år så det må være det på 11`ern å Hvis det er torsdag under tg kommer jeg med kake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå