Breidablik Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ja, de hadde vel et slags telt eller noe i fjor Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har millitæret stand på TG hvert eneste år ? Tror det var første gang i år... Men, de har hatt egen rekke en god stund, men det er ikke helt det samme Rekke ? Har ikke de en fancy container ? de har en fancy container ja. ingenting i veien for at de kan ha en mindre offisiell rekke i tillegg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Må nesten finne ut hvor jeg skal sitte. om det er Elverums-rekka eller HW-rekka. Blir det HW så skal det blir compoer til hele bunten! Døh. Sett deg med oss kule da. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Pff, du er ikke kul som ikke gidd stikke på DH Dessuten er hvor mr.Juletre plaserer seg i mine hender. Alt kommer ann på hvor mange jeg drar med meg! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg kommer til å sette opp mange AoE compoer hvert fall! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 AoE som i Age of Empires? trodde det omtrent bare var jeg som fortsatt spilte det jeg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 AoE som i Age of Empires? trodde det omtrent bare var jeg som fortsatt spilte det jeg Jupp, er på LAN med 5-6 stk. som skal spille nå. 1 Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg kommer til å sette opp mange AoE compoer hvert fall! Interesting Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Nyheter på Gathering.org er alltid morsomt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vil ha noe og gjøre som jeg kan ha med på TG, noen idèer? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 bygg superhylleserver altså en STOOOOOR hylle med innebygget switch og server, burde holde deg opptatt i noen uker >.< Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg hater Ubisoft, og deres rasisme mot PC-gamers Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 bygg superhylleserver altså en STOOOOOR hylle med innebygget switch og server, burde holde deg opptatt i noen uker >.< Skal bruke så lite penger som mulig, tror jeg skal lage en GIGA banner, som skal dekke hele HW rekka(ene siden) som det står, Hug Me! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Skal bruke så lite penger som mulig, tror jeg skal lage en GIGA banner, som skal dekke hele HW rekka(ene siden) som det står, Hug Me! Nei takk. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Skal bruke så lite penger som mulig, tror jeg skal lage en GIGA banner, som skal dekke hele HW rekka(ene siden) som det står, Hug Me! Nei takk. Hvorfor Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Du kan godt få klem. Men Et så stort banner er slitsomt og henge opp. Som om vi ikke har nok med hylla. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er lett, jeg gjør det jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Så er det andre og ta hensyn til også, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå