Foxboron Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skal få border'n til å legge inn strøm i hylla så det slipper å bli så mye kabler og ekstra stikkontakter pga belysning. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Edit: Meh, da var folk borteborte.. Me er bare høflege, og gjev deg den tida du treng. Ntååw! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 når blir vanligvis tema lansert? håper jeg kommer meg på TG neste år og, men mulig at jeg skal til India i påskeferien Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 I fjor tror jeg det ble avslørt rundt januar-februar eller noe... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 åja, håpet det var før billetsalget begynte jeg Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Mamma og stefaren min har kjøpt en TV til meg, den har kjøpte den på elkjøp, dem har pakket den opp, men er det mulig og bytte den selvom? Noen som skaffer meg helikopter til TG? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Mamma og stefaren min har kjøpt en TV til meg, den har kjøpte den på elkjøp, dem har pakket den opp, men er det mulig og bytte den selvom? Noen som skaffer meg helikopter til TG? Pakk den inn igjen like fint og du kan returnere om du har kvittering. Forresten helt jævlig å lese innlegget ditt.. Endret 17. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 2. That! Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som skaffer meg helikopter til TG? Helikopter til TG? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Mamma og stefaren min har kjøpt en TV til meg, den har kjøpte den på elkjøp, dem har pakket den opp, men er det mulig og bytte den selvom? Noen som skaffer meg helikopter til TG? Pakk den inn igjen like fint og du kan returnere om du har kvittering. Forresten helt jævlig å lese innlegget ditt.. Helt for jævlig og lese hva du skriver uten at du vet hvorfor. Endret 17. oktober 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Altså hele første del av innlegget ditt, måtte jeg stoppe opp for å tenke "hva faen skrev han nå..?" flere ganger. f.eks "den har kjøpte den på elkjøp", "er det mulig og bytte den selvom?" Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Altså hele første del av innlegget ditt, måtte jeg stoppe opp for å tenke "hva faen skrev han nå..?" flere ganger. f.eks "den har kjøpte den på elkjøp", "er det mulig og bytte den selvom?" Er ikke vanskelig å tenke seg til hva han mener hvis en ser gjennom behjelpelige øyne. 2 Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MEDAL OF HONOR GUYS! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MEDAL OF HONOR GUYS! Will be done!!1 Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MEDAL OF HONOR GUYS! Will be done!!1 I bet it will Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MEDAL OF HONOR GUYS! Will be done!!1 I bet it will I beg to differ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vil stå for en MoH-compo? Det er stemning for det! Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MEDAL OF HONOR GUYS! Will be done!!1 I bet it will I beg to differ Or do you Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvem har starta med hylla si?? 3/4 ferdig med planlegginga, og har holdt på siden juni. MEDAL OF HONOR GUYS! AOE Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvem har starta med hylla si?? 3/4 ferdig med planlegginga, og har holdt på siden juni. MEDAL OF HONOR GUYS! AOE Meh, litt lei av AoE :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå