Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nytt TG topic? Jeg håper TG2011 sine kopper er litt bedre planlagt enn TG2010-koppene. Får nok aldri koppen jeg betalte for. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 De sa ifra klart og tydelig hvor du kunne hente de Han skrev topic, btw. Ikke kopp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 De sa ifra klart og tydelig hvor du kunne hente de Han skrev topic, btw. Ikke kopp. Topicen var at jeg håpte på bedre distribusjon av koppene i 2011 i forhold til 2010. Og mulig de sa ifra i noen timer, men da lå jeg mest sannsynlig og sov. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Orker ikke lese igjennom hele tråden.. Noen kompiser lurer på om jeg vil være med på TG'11, har aldri vært der før. Så hvordan er det med xbnox360 spilling? Blir det Halo Reach? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 De aller aller fleste tar nok med seg en PC. Er noen, men langt ifra mange som tar med seg konsoller. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Og mulig de sa ifra i noen timer, men da lå jeg mest sannsynlig og sov. De sa i fra lenge. De sa det over høyttalere, det sto på tavlene OG det stod på gathering.org(det var der jeg leste det), så jeg syns strengt tatt ikke du kan klage. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det kun spilling, eller foregår det andre ting på TG også? mtp foredrag o.l Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er eit tydeleg kreativt fokus i tillegg til spel, og det er både foredrag og konkurransar. Foreslår at du kikkar på kreativ-sidene på gathering.org for å sjå kva som har vore der tidlegare. Det har òg vore nokre faglege/politiske foredrag, t.d. om nettverk/internett, og fildeling. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da er jeg tilbake fra polen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da er jeg tilbake fra polen For å holde tråden fri for spam og offtopic er det fint om du tar slikt i Forumkaféen eller lignende. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sry Runar, Tenkte jeg ikke på Next time i will Hvordan var Polarparty da folks? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Et ordtak sier at ingen spørsmål er for dumme: Derfor kjører jeg på. Når dere drar på tg, hvordan får dere med dere f.eks TV/skjerm? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Bil. ? Selv er min geniale plan å ikke gå flere turer inn i hallen, men heller ta med en jekketralle og en pall, og bare lempe alt oppå pallen og trille pent inn.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Et ordtak sier at ingen spørsmål er for dumme: Derfor kjører jeg på. Når dere drar på tg, hvordan får dere med dere f.eks TV/skjerm? Bærer det med hendene mine. Eller hvis man tar med stol med hjul på, kan det være ganske hendig å ha ting i stolen og trille den bortover. Bare pass på at ting ikke detter av. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tenkte mer på om det gikk noen buser opp dit. Lissom kan man ta med slikt i de? =L Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Jaa, burde ikke være noe problem. Hvor bor du? Finnes jo slike LAN-bagger som har plass til PC og skjerm, det er ganske praktisk. Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vis du passer på og pakke det du skal ha med deg godt, og legger det en plass det ikke sklir så burde det gå bra på bussen Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Bor i Sarpsborg. Flott da går nok det bra! Når starter billetsalget? og hva koster det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har tatt tog med utstyr fra TG en gang, og det gikk jo fint. Ellers så har jeg hodlt meg til bil. Ble riktignok taxi til og fra togstasjon, litt for mye å bære. Vet det er en del som tar offentlig transport, eller slår seg sammen med mange andre fra nærområdet og fikser buss, så det er jo ikke uvanlig å gå for noe annet enn bil. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 chri-ot: Følg med på gathering.org. Det startar vanlegvis i desember ein gong, men bare følg med, det kjem der. I år kosta billetten ca. 840 kr, trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå