Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal alle bu på motellet i år? :p Bestilte i skiftet oktober/november i fjor, fekk rom då, men no var det fullt.

Sover i hallen og hjemme hvis det blir for slitsom.

Dreamhack er ingenting i forhold til The Gathering.

Har du vært på DreamHack da?

Nei :blush:

Lenke til kommentar

Skal alle bu på motellet i år? :p Bestilte i skiftet oktober/november i fjor, fekk rom då, men no var det fullt.

Hadde bestilt der til i år, men et par uker før TG ringte det ei hyggelig dame derfra og spurte om jeg skulle på TG, dum som jeg var sa jeg ja, og plutselig fikk jeg beskjed om at rommet nå skulle forhåndsbetales, til nesten dobbel pris av hva jeg fikk beskjed om når jeg bestilte... Fant meg et annet sted å bo jeg.

Lenke til kommentar

Hadde bestilt der til i år, men et par uker før TG ringte det ei hyggelig dame derfra og spurte om jeg skulle på TG, dum som jeg var sa jeg ja, og plutselig fikk jeg beskjed om at rommet nå skulle forhåndsbetales, til nesten dobbel pris av hva jeg fikk beskjed om når jeg bestilte... Fant meg et annet sted å bo jeg.

Skulle de ha dobbel pris og forhåndsbetaling fordi du skulle på tg ?

Lenke til kommentar

Trudde det var generelle påskeprisar som gjorde prisen høgare. Har aldri opplevd å måtte betale meir enn oppgitt ved bestilling (har alltid bestilt i oktober året før), men dei har skrudd opp prisane for kvart år, i år var det faktisk dyrare på motellet enn Scandic. Og den einaste fordelen med motellet vs. Scandic er avstanden til skipet, alt anna er mange gonger betre på Scandic (stort rom, god seng, badekar om du er heldig, kjøleskåp :love:). Det må ein jo vente av motell vs. hotell, men sett i samanheng med prisnivå er det relativt sprøtt.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Skulle de ha dobbel pris og forhåndsbetaling fordi du skulle på tg ?

Bortimot dobbel pris, og ja, åpningsspørsmålet til dama da hun hadde bekreftet hvem hun snakket med var om jeg skulle på TG. Mulig det gjaldt alle, men sånn det ble kommunisert til meg, satt jeg igjen med inntrykket av at fordi jeg skulle på TG, skulle prisen av en eller annen merkelig grunn økes, og det MÅTTE forhåndsbetales.

Mye mulig de har hatt dårlige erfaringer med slaskpakk som ikke har vært i stand til å gjøre opp for seg :shrug:

Husker ikke summene nå mer, men jeg sparte vel to eller tre tusen på å flytte til et hotell litt lengre unna.

Lenke til kommentar

Er ikke det å sove i Vikingskipet også en del av sjarmen med TG ?

Jo det er en viktig del av TG opplevelsen.

Jo, det er ganske sjarmerende. Men man kan trenge litt ro noen ganger, og da er det fint å ha et stille sted.

Sovetelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...