Niqābninja Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hadde den vært litt mer gjennomtenkt, så er det ikke sikkert det hadde vært så dumt. Men det ser aldri bra ut når det ser ut som hylla skal knele. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 er det mulig å ha xbox360 der? eller er det bare pc? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 alt av nerdeting (LES: IKKE HVITEVARER osv) er lov så lenge det får plass på plassen du har betalt for :b Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvitevarer er vel strengt tatt ikke nerdeting heller da. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 kjøleskap er en viktig del av en nerd sitt liv. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Awww, nå fikk jeg TG-stemning nå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Awww, nå fikk jeg TG-stemning nå. Æsj, høy musikk.. Blir ikke konkurransespill ganske umulig med så høy musikk hele tiden? Blir jo konstant forstyrret, og kommunikasjon blir det dårlig med Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 stille tid under kompoer ^-^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Blir ikke konkurransespill ganske umulig med så høy musikk hele tiden? Blir jo konstant forstyrret, og kommunikasjon blir det dårlig med Jeg slet ikke med for høy musikk. De få gangene det ble spilt veldig høyt var det umulig å prate med hverandre. Utenom det hadde jeg ikke problemer med å kommunisere med de rundt meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er lutfatting så fler på bli med om vi skal få til det. Om dere virkelig har tenkt å ha med edelgran, så bør dere kjøpe 4 plasser bortover bare for den. Om jeg hadde fått masse drit drøssende ned i pc'n min hadde jeg blir dritirritert. Vi plasserer den ved siden av deg og tar et teppe over PCen din? fornøyd ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Oppdaterte førstepost med flere og mer relevante linker foresten. JEG GLEDER MEG!1!!!!!111ONenoNONeone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Blir ikke konkurransespill ganske umulig med så høy musikk hele tiden? Blir jo konstant forstyrret, og kommunikasjon blir det dårlig med Nei, det fungerer helt fint. En blir veldig fort vant til den høye musikken, ikke bli overrasket når TG er slutt og en går ut av skipet og tenker: "Uææ, hvorfor er det så.. stille her?" Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) noen som skal til Dreamhack da? Untatt meg Foxboron og Cottoncandy? Endret 6. oktober 2010 av Submit Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 noen som skal til Dreamhack da? Untatt meg Foxboron og Cottoncandy? Juletreduden takk! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Dreamhack er ingenting i forhold til The Gathering. Sitter og hører på Attentiongrabberen fra 2009 jeg. Den er herlig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Skype? Kan man ta med sykkel på TG? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kan man ta med sykkel på TG? Jeg har sett folk med segway, så sykkel burde gå bra. Men husk at security holder fartskontroller i samarbeid med politiet, så se opp for strategisk plassert radar! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kan man ta med sykkel på TG? Jeg har sett folk med segway, så sykkel burde gå bra. Men husk at security holder fartskontroller i samarbeid med politiet, så se opp for strategisk plassert radar! Skal prøve mitt beste! Er jo en freeride sykkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå