-Night- Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som vet hvor en kan få tak i vanlig godteri og 1,5l brus under TG ? Under årets TG spanderte jeg på meg hele 0,5 l brus , 1l energidrikk, 20 l ++ vann og et middels påskeegg hjemmefra. Statoil er åpenet alle dager under TG (rett over brua og til venstre) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som vet hvor en kan få tak i vanlig godteri og 1,5l brus under TG ? Under årets TG spanderte jeg på meg hele 0,5 l brus , 1l energidrikk, 20 l ++ vann og et middels påskeegg hjemmefra. Statoil er åpenet alle dager under TG (rett over brua og til venstre) Statoil Vangsveien like ved CC Mat er oppe 24/7 Når det er snakk om "over brua og til venstre" kan det være forvirrende, er flere enn en bru i nærheten av skipet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 At my place. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 gaaah jeg byner nesten å grine kan ikke reise på TG med en liten tass som bare er en måned gammel men jeg stemmer for den edelgrana dere pratet om tiligere her Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er lutfatting så fler på bli med om vi skal få til det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) gaaah jeg byner nesten å grine kan ikke reise på TG med en liten tass som bare er en måned gammel men jeg stemmer for den edelgrana dere pratet om tiligere her Hva, klart å bli pappa i en slik alder? Endret 5. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ta han med da! Vi kan stå for oppdragelsen. Tarzan geek edition. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nerd1: dette er en datamus Unge spiser på den Nerd2: NEi Den nye RAzor naga musa mi er dynka i sikkel!!!!!!111one Nerd3 /facepalm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 gaaah jeg byner nesten å grine kan ikke reise på TG med en liten tass som bare er en måned gammel men jeg stemmer for den edelgrana dere pratet om tiligere her Whaaaaat? Dårlig planlegging altså.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er lutfatting så fler på bli med om vi skal få til det. Om dere virkelig har tenkt å ha med edelgran, så bør dere kjøpe 4 plasser bortover bare for den. Om jeg hadde fått masse drit drøssende ned i pc'n min hadde jeg blir dritirritert. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 gaaah jeg byner nesten å grine kan ikke reise på TG med en liten tass som bare er en måned gammel men jeg stemmer for den edelgrana dere pratet om tiligere her Ta han med. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 0_0 Blar i noen bilder fra SØRLANET nå.. Tidenes dummeste hylle? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ha ha, er folk helt dum eller ? Hylla buler jo nedover. I tillegg er den lagt oppå kabinetter, ne jeg aldri ville ha gjort. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) hadde det hatt like kabinett og en støtte pinne i midten hadde det ikke vært så dumt, mindre materiale når man kan kombinere ting (dropper vegger pga man har kabinett osv) som igjen gjør at det blir lettere å lage, lettere å få med seg og lettere å demontere Endret 5. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 hadde det hatt like kabinett og en støtte pinne i midten hadde det ikke vært så dumt, mindre materiale når man kan kombinere ting (dropper vegger pga man har kabinett osv) som igjen gjør at det blir lettere å lage, lettere å få med seg og lettere å demontere Men så får du myyye mindre plass. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) ah, det tenkte jeg ikke på engang Endret 5. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Tidenes dummeste hylle? Var da ganske hendig den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå