Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 en dykkertank kan F.eks brukes til oppfylling av paintballtanker ^.- DoH! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 en dykkertank kan F.eks brukes til oppfylling av paintballtanker ^.- Alt kan brukes til flere ting... Men, dette er ikke riktig tråd å diskutere slikt Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Flink forumveileder. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 en dykkertank kan F.eks brukes til oppfylling av paintballtanker ^.- Alt kan brukes til flere ting... Men, dette er ikke riktig tråd å diskutere slikt det er det hvis jeg sier jeg skal ta med paintball ting på tg Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 som jeg sa på facebook, TRENGER MER LYS Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ser så lite ut på bildet XD Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Alt for lite lys ja. Alt for lite pynt også, det burde skrike jul. Det treet du hadde sist var egentlig kanskje kjipt, jeg forventer ett bedre tre i neste år. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det kan fikses hvis du sier hvor man kan få en edelgran i slutten av april Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det kan fikses hvis du sier hvor man kan få en edelgran i slutten av april snakk med en juletre-bonde, jeg går ut ifra at de selger edelgran når det skulle være... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Må merke at alt skal forsterkes med Boikotting av Cola og Pepsi. Kun Julebrus hamstra og lagret i 1337 timer. Samt Store deler av Juleskum og andre Julesjokolader. vurderer og pynte sidene med Julebrus korker. og viss noen er med kjøper vi ekstra plasser og får med oss en edelgran, vi plasserer ved siden av meg. pyntet med diverse PC komponenter med et grøn glitrende kabinett i toppen. Endret 2. oktober 2010 av JuletreDuden 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Juletre er teit når det er jul, hvorfor i allverden vil du ha et tre som drysser ned på deg i påska? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Juletre er teit når det er jul, hvorfor i allverden vil du ha et tre som drysser ned på deg i påska? Jula varer helt til påske. Påske = TG Jule varer helt til TG. Helt til TG. legg på 5 dager: Jula varer ut TG! 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Trur det er få som synes det er kos med ei edelgran som luker og drysser... Regner med du har juletre nå, julemarsipan er jo i butikkene nå! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Noen som vet hvor en kan få tak i vanlig godteri og 1,5l brus under TG ? Under årets TG spanderte jeg på meg hele 0,5 l brus , 1l energidrikk, 20 l ++ vann og et middels påskeegg hjemmefra. Endret 3. oktober 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I grøfta ved siden av løvene sine hus? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er ikke det stengt over alt da ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei, butikkene er åpne som vanlige de. De stenger bare tidligere på selve påskeaften. Butikkene er derimot stengt første og andre påskedag. Men da er vel TG over. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Butikkane er òg stengt torsdag og fredag, sidan dei òg er heilage. Dei er kun opne onsdag og laurdag under TG (gjeld naturlegvis ikkje ting som bensinstasjonar o.l.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå