Foxboron Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Han skal ha sykkel sykkel. ja.. SYKKEL SYKKEL! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 jeg å, ikke kjøpe pc pga man skal ha tråsykkel er bare idiotisk Egentlig ikke, det viser bare hvor lat du er! DoH! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 jeg å, ikke kjøpe pc pga man skal ha tråsykkel er bare idiotisk Egentlig ikke, det viser bare hvor lat du er! DoH! man får en tråsykkel som fungerer mer en bra nok for 2k på biltema. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 jeg å, ikke kjøpe pc pga man skal ha tråsykkel er bare idiotisk Egentlig ikke, det viser bare hvor lat du er! DoH! man får en tråsykkel som fungerer mer en bra nok for 2k på biltema. Vet du hva sykkelen kostet? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har ikke noe å si, du kunne fått en til 2 tusen på biltema. Nå skal jeg mobbe deg på TG Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 nei, men jeg regner med at den kostet noen lapper iom at den forhindrer kjøpet av en pc :b Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vi kan late som en koster 2 tusen da. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) @Balli: Jeg veit såpass at det er en downhill sykkel som fort kommer opp i 10-13k DET er en grunn for å mobbe han Endret 1. oktober 2010 av Submit Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 rule nr1 of nerdism no sportsdevice shall cost more than your primary monitor. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 @Balli: Jeg veit såpass at det er en downhill sykkel som fort kommer opp i 10-13k DET er en grunn for å mobbe han For en som er brukt ja Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) rule nr1 of nerdism no sportsdevice shall cost more than your primary monitor. På tide med ny skjerm for min del også da... hvilken skjerm i 30 000-kroners klassen er verdt å satse på til standard bruk Endret 1. oktober 2010 av aklla Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 rule nr1 of nerdism no sportsdevice shall cost more than your primary monitor. På tide med ny skjerm for min del også da... hvilken skjerm i 30 000-kroners klassen er verdt å satse på til standard bruk Hva er det du har til 30.000 ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 rule nr1 of nerdism no sportsdevice shall cost more than your primary monitor. På tide med ny skjerm for min del også da... hvilken skjerm i 30 000-kroners klassen er verdt å satse på til standard bruk Hva er det du har til 30.000 ? Dykkerutstyr... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) må ikke tenke på sammenlagt pris bare enkeltprisen på hver enhet(si dykkertankt til 5k ?) osv Endret 1. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 En sykkel er jo sammensatt av flere deler.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 ja men først når de delene er samlet er det et sportsutstyr, en dykker tank kan brukes uansett Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 ja men først når de delene er samlet er det et sportsutstyr, en dykker tank kan brukes uansett Ett sykkeldekk kan jo bruke det også... Jeg kan ikke hoppe ut i vannet med bare en dykkertank, jeg har kun det som er nødvendig for å dykke, ikke noe ekstra... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 ja men først når de delene er samlet er det et sportsutstyr, en dykker tank kan brukes uansett Ett sykkeldekk kan jo bruke det også... Jeg kan ikke hoppe ut i vannet med bare en dykkertank, jeg har kun det som er nødvendig for å dykke, ikke noe ekstra... Jeg har kun det som er nødvendig for og sykle downhill. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 en dykkertank kan F.eks brukes til oppfylling av paintballtanker ^.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå