Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Ingen som vil snakke med meg på skype? Filliplyngmo I'm the ninja shit! Du er ikke feit nok Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 2. That! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Ingen som vil snakke med meg på skype? Filliplyngmo I'm the ninja shit! Du er ikke feit nok Joda, jeg er en gamer Ninja gamer ! Endret 7. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Ingen som vil snakke med meg på skype? Filliplyngmo I'm the ninja shit! Du er ikke feit nok Joda, jeg er en gamer Ninja gamer ! im dah real ninja. yer fake Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Ingen som vil snakke med meg på skype? Filliplyngmo I'm the ninja shit! Du er ikke feit nok Joda, jeg er en gamer Ninja gamer ! im dah real ninja. yer fake Du er real ninja, jeg er fat ninja. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Ingen som vil snakke med meg på skype? Filliplyngmo I'm the ninja shit! Du er ikke feit nok Joda, jeg er en gamer Ninja gamer ! im dah real ninja. yer fake Du er real ninja, jeg er fat ninja. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Edgar vi er de Real FAT ninjas, ingen andre! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Edgar vi er de Real FAT ninjas, ingen andre! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Ro ned oftopicen, seriøst. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Hør på sjefen, gutta Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Unnskyld sensai. Så, hvem tar på seg ansvaret for å lage en åpen spotify liste til TG11 ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 I'l do. Kjører eksprimental rosk-pop/ Drum and bass/ hip-hop/ hardstyle? Bare slik musikk det går an høre på på TG Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Husk en mengde med techno og trance. Blir ikke TG uten Memories btw. Seriøst. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Kan poste noe av fjorårets musikk imens, da. TG 10 The Gathering lista 2010 TG shitz <3 Bilturen til TG Sleep@TG Annoying shit, dedicated to Team 24@TG2010 Endret 7. august 2010 av Nopros 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 TG10-lista mi ftw. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Den var best, ja. Litt redd for all musikken jeg legger til kommer til å være litt utdatert når TG først starter. Men skitt au. Endret 7. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Den var best, ja. Litt redd for all musikken jeg legger til kommer til å være litt utdatert når TG først starter. Men skitt au. Give it a try. TG10-lista mi ftw. Faren min har en remix av en sang i den lista http://open.spotify.com/track/2GKyfm7KZOS1Mt3pAafNeX Endret 7. august 2010 av Dravde Den Feite Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Den var best, ja. Litt redd for all musikken jeg legger til kommer til å være litt utdatert når TG først starter. Men skitt au. Jeg begynte i september. Bare å fortsette og fylle på, og kategorisere det etterhver (plassere de rundt) etter hvilke som er gode der og da. Så blir det en ålreit liste til TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå