Mr. Lurk Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja høres jo bra ut det hvor tenker du på da? Oslo, Majorstuen, Nodee. Meg da? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja høres jo bra ut det hvor tenker du på da? Oslo, Majorstuen, Nodee. Uu, rett ved meg.. innkommende stalker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Du er som alltid invitert, Fillip. Du får bare sørge for å komme denne gangen. Oslo, Majorstuen, Nodee. Uu, rett ved meg.. innkommende stalker Høres bra ut! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Blir dumt om de flytter på 15årsjubileet for TG-på-Skipet også. Klarer de 20 år uten å flytte har jeg all respekt for TG. 15 år er ingen alder å avslutte et godt forhold på Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Mer populært? TG har jo vært utsolgt hver eneste gang i hvor mange år? TG har alltid vært i Vikingskipet. Vet ikke om det blir det samme om det blir flyttet... Men er den resterende mengden personer som ikke får billett nok til at TG hadde tjent på å flytte? Hvis ikke, ville et bedre kjent TG hvertfall gjort dette. Tenk et The Gathering i fks. Norges Varemesse, hadde vært awzum Hadde vært heffftig og perfekt for meg da jeg bor 20 minutter derfra ^^, Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tg er vikingeskipet....norges varemesse og telenor arena har jo like mye sjarm som en død rotte... 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tg er vikingeskipet....norges varemesse og telenor arena har jo like mye sjarm som en død rotte... Norges varemesse er vel også flere mindre haller noe som blir helt på tryne. TG er alle under et tak! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ja høres jo bra ut det hvor tenker du på da? Oslo, Majorstuen, Nodee. Great regner med at jeg kommer kan ikke si sikkert siden det er så lenge til Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tg er vikingeskipet....norges varemesse og telenor arena har jo like mye sjarm som en død rotte... Norges varemesse er vel også flere mindre haller noe som blir helt på tryne. TG er alle under et tak! Vi er jo tros alt ikke dreamhack Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Åååh, som jeg gleder meg. Når jeg tenker på TG, føler jeg meg forelsket. 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 2. That Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Tror du har rundt 10 poster i denne tråden som lyder; 2. That, William. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tror du har rundt 10 poster i denne tråden som lyder; 2. That, William. 2. That! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg vil ha TG følelsen. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Litt usikker på hvordan jeg kommer meg til TG nå som jeg har flyttet til Bergen. Noen som bor i Bergen som har vært på TG med stasjonær PC før? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tar bare toget til Oslo også til Hamar derfra, i alle fall slik jeg gjorde det i fjor fra Stavanger. I år derimot skal jeg ha anskaffet lappen og skal kjøre opp selv, skal bli deilig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Telenor Arena på TG har likegod netttilgang som Vikingskipet, det er nok av fiber i Oslo området som kan leis den perioden uansett. Når det kommer til Strøm så har alle nye sports haller i Norge egen trafo som Vikingskipt har så strøm er det nok av .P Da kan du forklare meg hvorfor det stod 4 eller 6 svære dieselgeneratorer utenfor Telehor Arena under Eurovision da? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vikingskipet er litt spesielt angående strøm så vidt jeg vet. Det er en del haller som har en trafo, som skal gi mulighet for stort strømforbruk, men det er de færreste haller som har to. I vikingskipet står det nemlig 2*2500A 400V 3-fas trafoer. Det er det ikke i mange haller at det gjør. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Telenor Arena på TG har likegod netttilgang som Vikingskipet, det er nok av fiber i Oslo området som kan leis den perioden uansett. Når det kommer til Strøm så har alle nye sports haller i Norge egen trafo som Vikingskipt har så strøm er det nok av .P Da kan du forklare meg hvorfor det stod 4 eller 6 svære dieselgeneratorer utenfor Telehor Arena under Eurovision da? Det scene annlegget de brukte under Eurovison er enormnt rett og slett. Telenor Arena har en trafo samme som vikingskipet har en trafo så strøm er det nok av til TG. Netttilkobling er ikke noe problem i Oslo området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå