aGal Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg mener å ha lest at Vikingskipet også er det største stedet de kan ha TG, da medregnet strømtilgang og internett. Dessuten så må jo Hamar også ha noe de er kjent for å arrangere Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Telenor Arena på TG har likegod netttilgang som Vikingskipet, det er nok av fiber i Oslo området som kan leis den perioden uansett. Når det kommer til Strøm så har alle nye sports haller i Norge egen trafo som Vikingskipt har så strøm er det nok av .P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Telenor Arena på TG har likegod netttilgang som Vikingskipet, det er nok av fiber i Oslo området som kan leis den perioden uansett. Når det kommer til Strøm så har alle nye sports haller i Norge egen trafo som Vikingskipt har så strøm er det nok av .P Hæ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Tingen er at alle (de aller fleste) er fornøyde med Vikingskipet, og ser ingen grunn til å flytte det kun for å få inn et par hundre/tusen ekstra deltakere. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nei jeg vil ikke ha tg på telenor arena.. 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Dessuten så må jo Hamar også ha noe de er kjent for å arrangere Enig der, vi har jo NRK galla i ishockeyhallen og litt ymse skøyte-ting i skipet. Men synes TG passer godt i hamar, jeg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kun fordi du bor på Hamar, bor i Oslo jeg. :c Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Drammenshallen eller der jeg bor kommer det jo ny flerbruks hall ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Sushi og planlegging med mange av folka helga etter den helga som kommer etter denne, William? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja høres jo bra ut det hvor tenker du på da? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvem fant opp internett? Vikingene Nuff said. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Altså litt av kosen med å dra på tg er jo å dra litt lengre enn i samme by som man bor. Er jo mere kos å sove på hotell/skipet enn å sove hjemme ...hehe Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sant så sant! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Kun fordi du bor på Hamar, bor i Oslo jeg. :c Alt skjer jo i Oslo og andre større byer, vi som bor nære Hamar er fette lei av å måtte dra andre steder for å oppleve noe som er minneverdig i stor skala Endret 15. september 2010 av aGal Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Ja høres jo bra ut det hvor tenker du på da? Oslo, Majorstuen, Nodee. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Telenor Arena hadde vært awesome. Tar 10 min å sykle ned dit xD Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg er ikke for å flytte TG. Ja, Telenor Arena hadde vært veldig mye nærmere, men kjøreturen opp er en del av sjarmen. Og, som sagt før, vikingskipet er for meg et symbol på TG. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Blir dumt om de flytter på 15årsjubileet for TG-på-Skipet også. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 kanskje temaet har noe med jubileumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå