Dravde Den Feite Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Så lenge The Gathering ikke kommer til å kjøre en LAN-compo for Wolfenstein: Enemy Territory bryr jeg meg ikke stort om det, nei. ET er herlig spill. Det skulle da vært mulig å starte en uoffiell compo for ET. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hva var problemet? tapte han? skjønte ikke teksten helt jeg :s Druidz vant og Tribal.Int kom på andre plass. Profesjonelle lag blir lokket med OK premier, for deretter å se premiene halvert i siste liten. Synd at The Gathering skal melde seg totalt ut av high end gaming med slike useriøse handlinger. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvorfor er alt så seriøst? Men men, gleder meg til TG for første gang. Det blir awesome. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Denne sangen gir meg så helt utroolig Tg feeling at jeg har lyst til å begynne å grine! Endret 15. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Profesjonelle lag blir lokket med OK premier, for deretter å se premiene halvert i siste liten. Synd at The Gathering skal melde seg totalt ut av high end gaming med slike useriøse handlinger. Så utrolig enig! Hadde The Gathering hatt seriøse konkurranser, kunne man nok sannsynlig sett lag som fnatic, Reason og andre på arrengementet. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Profesjonelle lag blir lokket med OK premier, for deretter å se premiene halvert i siste liten. Synd at The Gathering skal melde seg totalt ut av high end gaming med slike useriøse handlinger. Så utrolig enig! Hadde The Gathering hatt seriøse konkurranser, kunne man nok sannsynlig sett lag som fnatic, Reason og andre på arrengementet. Snakker du noe med dem? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Profesjonelle lag blir lokket med OK premier, for deretter å se premiene halvert i siste liten. Synd at The Gathering skal melde seg totalt ut av high end gaming med slike useriøse handlinger. Så utrolig enig! Hadde The Gathering hatt seriøse konkurranser, kunne man nok sannsynlig sett lag som fnatic, Reason og andre på arrengementet. Snakker du noe med dem? Nei, men er det store pengepremier i potten er nok flere lag villige til å ta turen dit. Mtp. at det er flere profilerte norske spillere i topplagene, blir nok også lettere hvis man får de med på "laget". Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Og nøyaktig hvorfor, synes du det er kult at 5 mennesker får 50 000 kr (hovedpremien for cs i fjor) for å spille et spill? Når de pengene kunne gått til noe langt mer artig, for alle deltagerne. For eksempel; ting som gratis nerdebading, gratis brus og andre artige ting. Endret 15. september 2010 av als Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mer PR -> Mer populært -> flytte til større lokale -> $$$ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mer populært? TG har jo vært utsolgt hver eneste gang i hvor mange år? TG har alltid vært i Vikingskipet. Vet ikke om det blir det samme om det blir flyttet... Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mer PR -> Mer populært -> flytte til større lokale -> $$ Arrangørene av TG tjener ikke noe på TG. Hele overskuddet går med til å arrangere neste års arrangement. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mer populært? TG har jo vært utsolgt hver eneste gang i hvor mange år? TG har alltid vært i Vikingskipet. Vet ikke om det blir det samme om det blir flyttet... TG har ikke alltid vært i vikingskipet. Var først i skedsmohallen, så i rykinnhallen og så i stavenger før det kom til vikingskipet Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mer populært? TG har jo vært utsolgt hver eneste gang i hvor mange år? TG har alltid vært i Vikingskipet. Vet ikke om det blir det samme om det blir flyttet... Men er den resterende mengden personer som ikke får billett nok til at TG hadde tjent på å flytte? Hvis ikke, ville et bedre kjent TG hvertfall gjort dette. Tenk et The Gathering i fks. Norges Varemesse, hadde vært awzum Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nei, men det har vært i Vikingskipet i relativt mange år og for meg, og sannynligvis en del andre, er Vikingskipet et symbol på TG. Jeg får sommerfugler i magen og instant savn etter TG når jeg kjører forbi vikingskipet, uansett hvilken tid på året det er. Målet med TG er jo heller ikke å tjene cash, det er et non-profit arrangement. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 The Gathering har vært i Vikingskipet siden 1996. Det blir 15årsjubileet til TG i vikingskipet neste år med andre ord. Det har vært utsolgt på Vikingskipet siden 1998. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Profesjonelle lag blir lokket med OK premier, for deretter å se premiene halvert i siste liten. Synd at The Gathering skal melde seg totalt ut av high end gaming med slike useriøse handlinger. Så utrolig enig! Hadde The Gathering hatt seriøse konkurranser, kunne man nok sannsynlig sett lag som fnatic, Reason og andre på arrengementet. Snakker du noe med dem? Nei, men er det store pengepremier i potten er nok flere lag villige til å ta turen dit. Mtp. at det er flere profilerte norske spillere i topplagene, blir nok også lettere hvis man får de med på "laget". Så vis du ikke snakker med noen av dem, hvorfor vil du ha dem dit. Da vil jeg heller ha noen andre sjeler dit. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg mener å ha lest at Vikingskipet også er det største stedet de kan ha TG, da medregnet strømtilgang og internett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Det høres riktig ut. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 å ha tg noe annet sted tror jeg ville vært uaktuelt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå