Niqābninja Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vi har fått nytt, bedre stamsted ^^ Jeg er så enig. Pizzaen var bedre òg. De sa ifra da de skulle spille høy og delte ut ørepropper til de som satt rundt. Jeg syns den utdelinga av ørepropper var et jævlig godt tiltak. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Vi har fått nytt, bedre stamsted ^^ Jeg er så enig. Pizzaen var bedre òg. Dra på La Perla, dere vil ikke angre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Delte vi ut ørepropper? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Må være jævlig irriterende å havne ved siden av de høyttalerene, etter lydstyrken å bedømme ser jeg ikke bortifra at det er mulig å bli hørselskadet(skal vel litt til, men uansett). + at man blir jo på en måte "stengt" borte fra de som en sitter ved siden av. Er jo kjekt å bli kjent med nye, å sitte ved siden av noen. Neste år burde dere ta plassene på enden av rekka, hvis dere skal ha med anlegg. Vi plasserte oss rett ovenfor høytallerne til Wheelie og synes bare det var koselig. De sa ifra da de skulle spille høyt og delte ut ørepropper til de som satt rundt. Jeg ville gjerne at de skulle spille mer høy musikk, men det ble såklart begrensninger på hvor mye de kunne spille. Følte meg ikke på noen måte "stengt" borte og ble godt kjent med mange forskjellige mennesker. Du som satt med Playstation'en ? Var han jeg siktet til når det gjaldt å bli "stengt borte". Endret 11. september 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nopros satt bak oss, rygg til rygg. Satt en med playstation rett foran meg, og ser poenget ditt. Vi tilba han å bytte med en av plassene vi hadde til anlegget på den siden så han fikk sitte sammen med tre-fire til, men han takket nei. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Delte vi ut ørepropper? Petter gikk da hvert fall rundt med en boks. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Snille Petter Ga bort noen par jeg også, når jeg tenker meg om. Som jeg hadde fått av Petter Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg skal nok på TG11. Som deltager i år. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg skal nok på TG11. Som deltager i år. Hvorfor ikke i crew lengre? Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg skal nok på TG11. Som deltager i år. Hvorfor ikke i crew lengre? Vi får sjå. Det er litt mer sosialt og latskap å være deltager. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja likte og sitte ovenfor anlegget til Wheelman jeg, ble sure på de som kom og klagde jeg^^ å ja Laperla er best ftw! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gleder meg til og prøve Laperla. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 La Perla er fantastisk! Eier alt! 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 La Perla er fantastisk! Eier alt! Da får jeg sitte ved siden av deg da, kanskje det blir bedre da. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 La Perla er fantastisk! Eier alt! Pizza La Italia <3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 La Perla er fantastisk! Eier alt! Da får jeg sitte ved siden av deg da, kanskje det blir bedre da. Oh ye La Perla er fantastisk! Eier alt! Pizza La Italia <3 Sopranos! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det er så lenge til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har lyst på TG10 koppen min :'( Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har TG10-koppen min. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 La Perla er fantastisk! Eier alt! ÅÅÅÅÅ ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå