Crumpler Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Der ble sikkert han typen med PlayStation ekstra glad. Tenkte på det. Må være jævlig irriterende å havne ved siden av de høyttalerene, etter lydstyrken å bedømme ser jeg ikke bortifra at det er mulig å bli hørselskadet(skal vel litt til, men uansett). + at man blir jo på en måte "stengt" borte fra de som en sitter ved siden av. Er jo kjekt å bli kjent med nye, å sitte ved siden av noen. Neste år burde dere ta plassene på enden av rekka, hvis dere skal ha med anlegg. Endret 11. september 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det var da faen så tidlig å starte TG-tråd. Beleilig, dog. Jeg satt akkurat og tenkte på hvor teit det er at alle har hyller snart. Man ser jo ingenting lenger. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Syntes dere burde klare og makse mere en 10gigabit på linjen... den spiken på 20gigabit var Tech-Net som lekte seg ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Der ble sikkert han typen med PlayStation ekstra glad. Tenkte på det. Må være jævlig irriterende å havne ved siden av de høyttalerene, etter lydstyrken å bedømme ser jeg ikke bortifra at det er mulig å bli hørselskadet(skal vel litt til, men uansett). + at man blir jo på en måte "stengt" borte fra de som en sitter ved siden av. Er jo kjekt å bli kjent med nye, å sitte ved siden av noen. Neste år burde dere ta plassene på enden av rekka, hvis dere skal ha med anlegg. Mhmm, tenker det samme.. så om det blir for høyt så kommer tran og tapper wheelie på skulderen :]] Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Leter etter en film på youtube der det er bilde av han Xbox duden på baksida og annlegge^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Der ble sikkert han typen med PlayStation ekstra glad. Tenkte på det. Må være jævlig irriterende å havne ved siden av de høyttalerene, etter lydstyrken å bedømme ser jeg ikke bortifra at det er mulig å bli hørselskadet(skal vel litt til, men uansett). + at man blir jo på en måte "stengt" borte fra de som en sitter ved siden av. Er jo kjekt å bli kjent med nye, å sitte ved siden av noen. Neste år burde dere ta plassene på enden av rekka, hvis dere skal ha med anlegg. Hørselskader er fullt mulig. I 08, da vi hadde ca halvparten, hadde jeg en diskant/mellomtone stående mot mitt venstre øre og merket betydelig forskjell på hørselen etter TG. I år pekte de 40 grader oppover, så vi slapp det problemet. Bare bassen som sto rett mot. Skal dog nevnes at det spilles slik 5-15 minutter i døgnet. Mer kan vi ikke grunnet hørsel som nevnt, samt crew og meddeltagere. Vi satt på enden. Dvs midtgangen. Folk til høyre og bak for oss ble underrettet og var alle betydelige støttespillere til prosjektet. Syntes dere burde klare og makse mere en 10gigabit på linjen... den spiken på 20gigabit var Tech-Net som lekte seg ^^ Jeg opplevde at jeg ble begrenset av det interne nettverket. Endret 11. september 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det var da faen så tidlig å starte TG-tråd. Beleilig, dog. Jeg satt akkurat og tenkte på hvor teit det er at alle har hyller snart. Man ser jo ingenting lenger. TIDLIG?? er jo september jo.Hehe.Ting må planlegges Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 TIDLIG?? er jo september jo.Hehe.Ting må planlegges Tråden er en måned gammel :b Ja, man må vel planlegge litt, hvis man ikke er så dreven i gamet som meg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 TIDLIG?? er jo september jo.Hehe.Ting må planlegges Tråden er en måned gammel :b Ja, man må vel planlegge litt, hvis man ikke er så dreven i gamet som meg. Boikott av Peppes under TG? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Boikott av Peppes under TG? Riktig. Peppes kan dra til helvete, faktisk. Vi har fått nytt, bedre stamsted ^^ Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 TIDLIG?? er jo september jo.Hehe.Ting må planlegges Tråden er en måned gammel :b Ja, man må vel planlegge litt, hvis man ikke er så dreven i gamet som meg. Hvor mange tg har du vært på? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har vært på 11. Så TG 2011 blir mitt 12 TG. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har vært på 4 men føler jeg må planlegge ting for ting koster penger Alltid greit å klare å spare penger og fikse fri osv lenge før tg Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Jeg har vært på 4 men føler jeg må planlegge ting for ting koster penger Forstår, fra min side gikk det rundt 1200kr bare i hamburgere iløpet av TG Skal også nevnes at det var mitt første Endret 11. september 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Boikott av Peppes under TG? Såklart, drar bare på La Perla, jeg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Izq0wWv6rH0 ! Jeg så på den og endte opp med og se på masse på youtube. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 så om det blir for høyt så kommer tran og tapper wheelie på skulderen :]] Du må nesten holde ut noen minutter høy spilling. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen minutter med høy spilling kan vell ikke være så farlig. Bare det ikke er mange timer. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Syntes faktisk ikke det er ås kult å høre dårlig etter all den høye musikken jeg har hørt på etter årene. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Må være jævlig irriterende å havne ved siden av de høyttalerene, etter lydstyrken å bedømme ser jeg ikke bortifra at det er mulig å bli hørselskadet(skal vel litt til, men uansett). + at man blir jo på en måte "stengt" borte fra de som en sitter ved siden av. Er jo kjekt å bli kjent med nye, å sitte ved siden av noen. Neste år burde dere ta plassene på enden av rekka, hvis dere skal ha med anlegg. Vi plasserte oss rett ovenfor høytallerne til Wheelie og synes bare det var koselig. De sa ifra da de skulle spille høyt og delte ut ørepropper til de som satt rundt. Jeg ville gjerne at de skulle spille mer høy musikk, men det ble såklart begrensninger på hvor mye de kunne spille. Følte meg ikke på noen måte "stengt" borte og ble godt kjent med mange forskjellige mennesker. Endret 11. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå