Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har noen ideer om hvordan jeg kan få lov av morra mi og bli med :p?

Få en grunn, dette er jo tross alt ett rusfritt og så godt blottet for alt som har med bråk, samtidig er det veldig mange "voksne" deltagere og vakter som holder orden og passer på folk.

Så lenge foreldre faktisk blir opplyst om hva det hele dreier seg om på en god måte kan jeg ikke se noen god grunn til å tenkte noen å dra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Blikke no TG11 på meg :D Jeg skal til USA ^^

NEEEEEEEI!!! Hvem skal fikse hubben nå :( ?

Så sant jeg skal på TG, noe jeg etter all sannsynlighet skal kommer jeg nok til å slenge opp en, denne gangen hakket mer stabilt enn i fjor vel å merke..

Lenke til kommentar

Kunne ønske det var 2 ganger i året. :D

Du har Dreamhack i sverige da, det er enda større enn TG, samme fealing men i andre lokaler :)

Det er bare det og ha noen og dra med. :p

Detaljer :p

Neida, er ikke lett å finne noen som gidder å dra så langt for ett lan-party, spesiellt ikke om du ikke bor i nærheten av sverige heller...

Lenke til kommentar

Muttern er veldig furt på dette. Hu furter om at jeg kommer til og sitte så lenge oppe uten og sove, etc.

Det som er kjekt er at ho lar meg dra om jeg har lyst. Vel nå skal jeg egentlig ikke dra... :innocent:

Fikk ikke du ny pc om du ikke dro da?

Kjøpte meg ny prosessor og hovedkort for litt siden mot å ikke dra. meen det snakker vi ikke noe om.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...