Lambda_ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 noen som har sett at Pondus dissa TG eller? I hovedsak dissa han WoW, men må innrøme at jeg ble litt skuffa ja Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 jeg så det, men han dissa også TG, driter vel i om han disser WoW :!: Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Forferdelig hvor mye jeg gleder meg, nå det er så sykt lenge til... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kunne ønske det var 2 ganger i året. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kunne ønske det var 2 ganger i året. Uenig. Da hadde det fort blitt "for mye", og vi hadde gått lei. Det er det at det kun er én gang i året som gjør det så spesielt! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kunne ønske det var 2 ganger i året. Du har Dreamhack i sverige da, det er enda større enn TG, samme fealing men i andre lokaler Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kunne ønske det var 2 ganger i året. Uenig. Da hadde det fort blitt "for mye", og vi hadde gått lei. Det er det at det kun er én gang i året som gjør det så spesielt! 2. That! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg stemmer for kidnapping av Frode Øverli, få han med på TG. Hvem er med meg? 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeeeg Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg stemmer for kidnapping av Frode Øverli, få han med på TG. Hvem er med meg? Vi gjør som vi gjorde med Statsministeren? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva gjorde dere med statsministeren? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva gjorde dere med statsministeren? http://www.gathering.org/tg10/no/news/225/59/Norwegian-Prime-Minister-challenged/ Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 har noen ideer om hvordan jeg kan få lov av morra mi og bli med ? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvorfor får du ikke være med? Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 eller hun har ikke akkurat sagt nei, men hun er litt redd eller noe Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Da må du først få henne til og si JA eller NEI og ikke bare tja. Endret 9. september 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 eller hun har ikke akkurat sagt nei, men hun er litt redd eller noe Haha, første året jeg vurderte TG gadd jeg ikke spørre morra mi fordi jeg "viste" at hun ville si nei og jeg så ikke noe poeng i å lage en scene. 1-2 uker etter at TG var over det året spurte hun hvorfor jeg ikke dro dit xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tror ikke jeg trenger spørre engang... "Hade mamma, stikker til TG". Vel nå er jeg 17, men var vel samme i fjor (selvom jeg ikke dro.. ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Muttern er veldig furt på dette. Hu furter om at jeg kommer til og sitte så lenge oppe uten og sove, etc. Det som er kjekt er at ho lar meg dra om jeg har lyst. Vel nå skal jeg egentlig ikke dra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå