Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I know ^^ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hyller, uansett om de er laget av tre eller flesk er aldri offtopic i tg tråden Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Syns personlig at det er dårlig gjort at folk tar opp mer enn en plass. Dette resulterer jo i at det er en person som ikke får vært med på The Gathering. De som virkelig vil på TG kommer seg på TG uten problemer uansett, værre er det ikke. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen som bor i Bergen og skal til TG neste år? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vi har Den nye Forumkaféen for utsagn som at man har kommet hjem fra utlandet. Jeg vil helst ikke bli tvunget til å stenge denne tråden grunnet offtopic, så vær så snill. Tre innlegg har blitt slettet. Reaksjon på dette tas som vanlig på PM og ikke her i tråden. Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har tenkt å dra på tg for første gang til påsken! Bare lurte på om det er veldig dumt og ikke ha sånn hylle? Og hva bruker du en slik hylle egentlig til? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har tenkt å dra på tg for første gang til påsken! Bare lurte på om det er veldig dumt og ikke ha sånn hylle? Og hva bruker du en slik hylle egentlig til? Jeg har vært der i flere år, og har aldri hatt hylle. Det var flere ganger jeg skulle ønske jeg hadde bedre plass, men hylle er på ingen måte absolutt nødvendig for å nyte TG. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 En hylle brukes til å stable ekstra gjenstander på. Som jakker, brus, mat, etc. Da slipper du at det blir så fullt rundt beina/skjermen. Trengs det? Det kommer ann på om du har med deg hele datarommet ditt, eller bare det ytterst nødvendige. Jeg tok med meg Laptop, kjølebag (med mat), brett med cola (som noen andre kjøpte for meg, thx!) og klær og slikt. Sekken under stolen, kjølebaggen under bordet og colaen i baggen. Kan ikke si at jeg slet med plassen akkurat. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så er det ikke alle som er komfortable med å spille på laptop, om de i det hele tatt har en brukbar bærbar. Skal man ha stasjonær må kabinettet settes en plass, og skjerm, tastatur og mus tar sin plass på pulten. Argumentasjonen din minner meg om en viss addon-diskusjon i wow-tråden. Husk at man kan ha andre preferanser enn deg uten å være mindre fornuftige av den grunn. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så er det ikke alle som er komfortable med å spille på laptop, om de i det hele tatt har en brukbar bærbar. Skal man ha stasjonær må kabinettet settes en plass, og skjerm, tastatur og mus tar sin plass på pulten. Argumentasjonen din minner meg om en viss addon-diskusjon i wow-tråden. Husk at man kan ha andre preferanser enn deg uten å være mindre fornuftige av den grunn. Hadde med meg en for stor bag på TG.... ikke bra.... Off-topic: Addons = bedre dps Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Takk for hjelp, men burde jeg kjøpe 2 plasser for og ha dual screen? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Takk for hjelp, men burde jeg kjøpe 2 plasser for og ha dual screen? spørs om du skal ha kabinette ditt på plassen eller under. og evt hvor mye du har med deg Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tror vi blir en del folk med meg så kan jo kanskje få litt plass av han vedsiden =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så er det ikke alle som er komfortable med å spille på laptop, om de i det hele tatt har en brukbar bærbar. Skal man ha stasjonær må kabinettet settes en plass, og skjerm, tastatur og mus tar sin plass på pulten. Argumentasjonen din minner meg om en viss addon-diskusjon i wow-tråden. Husk at man kan ha andre preferanser enn deg uten å være mindre fornuftige av den grunn. Jeg sa ikke at alle skulle ta med laptopper, jeg sa bare hva jeg hadde. Og jeg ser faktisk ikke vitsen med å ta med så alt for mye utstyr på TG, uansett hva slags PC man har. Du er jo der for å kopiere samt å være sosial med andre nerder, right? Men hva vet vel jeg, folk drar jo med seg hele soverommet sitt dit... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så er det ikke alle som er komfortable med å spille på laptop, om de i det hele tatt har en brukbar bærbar. Skal man ha stasjonær må kabinettet settes en plass, og skjerm, tastatur og mus tar sin plass på pulten. Argumentasjonen din minner meg om en viss addon-diskusjon i wow-tråden. Husk at man kan ha andre preferanser enn deg uten å være mindre fornuftige av den grunn. Jeg sa ikke at alle skulle ta med laptopper, jeg sa bare hva jeg hadde. Og jeg ser faktisk ikke vitsen med å ta med så alt for mye utstyr på TG, uansett hva slags PC man har. Du er jo der for å kopiere samt å være sosial med andre nerder, right? Men hva vet vel jeg, folk drar jo med seg hele soverommet sitt dit... Er da folk som drar dit for å spille og... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spille og, men det er jo først og fremst en sosial happening, er det ikke? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Treffe likesinnede ja. Det er ihvertfall 50% av grunnen til at jeg skal dra dit. Endret 8. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Hadde med meg en for stor bag på TG.... ikke bra.... En for stor bag? Jeg hadde vel tre for store. Og enda et par sekker, PC og ymse.. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 noen som har sett at Pondus dissa TG eller? Lenke til kommentar
hewkings Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skal ditt pga det sosiale, Pluss game litt Så blir vel 4-5 brett med redbull og nudler xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå