Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt å dra på tg for første gang til påsken!

Bare lurte på om det er veldig dumt og ikke ha sånn hylle?

Og hva bruker du en slik hylle egentlig til? :D:ph34r:

Jeg har vært der i flere år, og har aldri hatt hylle. Det var flere ganger jeg skulle ønske jeg hadde bedre plass, men hylle er på ingen måte absolutt nødvendig for å nyte TG.

Lenke til kommentar

En hylle brukes til å stable ekstra gjenstander på. Som jakker, brus, mat, etc. Da slipper du at det blir så fullt rundt beina/skjermen.

Trengs det?

Det kommer ann på om du har med deg hele datarommet ditt, eller bare det ytterst nødvendige.

Jeg tok med meg Laptop, kjølebag (med mat), brett med cola (som noen andre kjøpte for meg, thx!) og klær og slikt. Sekken under stolen, kjølebaggen under bordet og colaen i baggen. Kan ikke si at jeg slet med plassen akkurat.

Lenke til kommentar

Så er det ikke alle som er komfortable med å spille på laptop, om de i det hele tatt har en brukbar bærbar. Skal man ha stasjonær må kabinettet settes en plass, og skjerm, tastatur og mus tar sin plass på pulten.

Argumentasjonen din minner meg om en viss addon-diskusjon i wow-tråden. Husk at man kan ha andre preferanser enn deg uten å være mindre fornuftige av den grunn. :p

Lenke til kommentar

Så er det ikke alle som er komfortable med å spille på laptop, om de i det hele tatt har en brukbar bærbar. Skal man ha stasjonær må kabinettet settes en plass, og skjerm, tastatur og mus tar sin plass på pulten.

Argumentasjonen din minner meg om en viss addon-diskusjon i wow-tråden. Husk at man kan ha andre preferanser enn deg uten å være mindre fornuftige av den grunn. :p

Hadde med meg en for stor bag på TG.... ikke bra....

Off-topic:

Addons = bedre dps :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at alle skulle ta med laptopper, jeg sa bare hva jeg hadde.

Og jeg ser faktisk ikke vitsen med å ta med så alt for mye utstyr på TG, uansett hva slags PC man har. Du er jo der for å kopiere samt å være sosial med andre nerder, right?

Men hva vet vel jeg, folk drar jo med seg hele soverommet sitt dit...

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at alle skulle ta med laptopper, jeg sa bare hva jeg hadde.

Og jeg ser faktisk ikke vitsen med å ta med så alt for mye utstyr på TG, uansett hva slags PC man har. Du er jo der for å kopiere samt å være sosial med andre nerder, right?

Men hva vet vel jeg, folk drar jo med seg hele soverommet sitt dit...

Er da folk som drar dit for å spille og... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...