Nopros Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 TG2011-tråden har over 10.000 visninger! Enda 229 dager igjen. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Halve morroa med TG er å begyne å planlegge leeenge før. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 var den eneste fra skolen min pa TG2010, ser ut til at vi blir minst 10 pa TG2011, gleder meg skikkelig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg syns det blir litt feil om man tar med seg folk som lager profil på Diskusjon.no bare for å være med i HW-rekka. HW-rekka skal jo liksom være for HW-folk, eller? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hehe gleeeeeeder meg \o/ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg syns det blir litt feil om man tar med seg folk som lager profil på Diskusjon.no bare for å være med i HW-rekka. HW-rekka skal jo liksom være for HW-folk, eller? smålig enig, men jeg gjorde jo det i fjor <.< Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg syns det blir litt feil om man tar med seg folk som lager profil på Diskusjon.no bare for å være med i HW-rekka. HW-rekka skal jo liksom være for HW-folk, eller? Nja joo.. Det blir litt feil. Selv om jeg tok med meg to utenomforstående i fjor. I år setter vi alle utenomforumiske venner rett ovenfor oss. Godt å se litt spirende aktivitet på Gathering.org igjen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja! Er så spent på neste års tema Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Fant denne gadgeten til win7 på forumene til Gathering. Har ikke sjekket den selv, men etter kommentarene å dømme virket den awesome. Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fant denne gadgeten til win7 på forumene til Gathering. Har ikke sjekket den selv, men etter kommentarene å dømme virket den awesome. den er ganske nice men det er litt problem med countdown og litt sånt Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Den var litt småpen ja, men jeg måte lagre den for og åpne den. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hyllene har han under kontroll:-) Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Håper gathering.org/tg11 kommer snart! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Jonas, hyllene? Til søstra di? Nei, hva med hyllene? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jonas, hyllene? Til søstra di? Nei, hva med hyllene? Har ho store hyller? Skal ho på tg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Har ho store hyller? Skal ho på tg? Ja, og nei. Tror det var søstra hans hvert fall. Kan hende det var kusina elns. Uansett, nok OT. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Syntes jeg hørte noe om store hyller her? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jonas, hyllene? Til søstra di? Nei, hva med hyllene? Har ho store hyller? Skal ho på tg? Vis flesk er hyller? Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jonas, hyllene? Til søstra di? Nei, hva med hyllene? Har ho store hyller? Skal ho på tg? Vis flesk er hyller? Hahaha :!: jævla Of Toppic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå