knopflerbruce Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 For min del ville to seter vært mer enn jeg hadde trengt, men 10cm ekstra bredde, og kanskje 3-4 ekstra dybde hadde ikke vært så dumt, selv om det går an å overleve med den nåværende plassen også. men jeg ser lett at det fins endel som ønsker seg mer plass. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Syns man bør overleve i 5 dager med litt trang plass. Jeg er 1.90 høy og syns selv det var rimelig trangt. Men jeg klagde ikke, for jeg storkoste meg sammens med andre folk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Satt på en plass på tg10 er 1.83 høy og jeg klagde ikke et sekund. Grunnen jeg trenger større plass er fordi bidraget mitt en av konkuransene blir veldig stort, og trenger da plass til å sette den opp. Med mindre man faktisk trenger flere plasser ser jeg ingen grunn til det nei. Endret 2. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har ikke folk med creative-bidrag egne områder ellerno slikt? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mulig, men koster ikke de bilettene ekstra? Jeg vil forsovidt ikke sitte der, har venner jeg ønsker å sitte sammen med. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 http://www.sweclockers.com/nyhet/12634-fractal-design-define-vaxer-till-fulltower Hvis denne kommer til norge blir det ny pc med til tg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er vel en grunn til at creative-greiene har egne området, slik de som ellers skulle sitte på raden ikke skal bli forstyrret. Ser heller ikke prisen som et problem, hvis du allerede kjøper to vanlige billetter. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvem er det jeg forstyrrer ved å kjøpe to plasser ? Å jo prisen har noe å si, trenger to plasser uansett så da blir det enda dyrere på creative området. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du forstyrrer en person som ikke får plass. Jo flere som bruker 2 plasser, jo mindre folk blir det på TG totalt. Når TG allerede har plassproblemer til alle som vil være med, blir det dumt at flere personer tar opp mer enn en plass. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Blir jo fremdeles en mindre som får sitte på creative plassene da. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Sant nok, vil heller at greie data nerder tar 2 plassen, enn at en av dem går bort til en fjortis gangster som i tilegg er frekk og har med seg kjæresten sin som absolutt ikke gjør gutten mindre inntresert i å "showeoff". Dette er min mening deal with it. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Får håpe jeg har en snill nabo. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Sant nok, vil heller at greie data nerder tar 2 plassen, enn at en av dem går bort til en fjortis gangster som i tilegg er frekk og har med seg kjæresten sin som absolutt ikke gjør gutten mindre inntresert i å "showeoff". Dette er min mening deal with it. hear ye hear ye Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Får håpe jeg har en snill nabo. satt ved siden av Meh. stalka han litt på forumet. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Deler han plass? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Satser bare på at jeg havner ved siden av noe som ikke er slemme Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hørt mye godt om dere på HW-rekka, spesiellt rekefjøla. Gleder meg til å sitte med dere :-) 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Deler han plass? han var hyggelig. litt av en hylle hadde han også. seff hadde han en pose med julesjokolade Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hva fillen er poenget med og blande jul med påske??? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) hva fillen er poenget med og blande jul med påske??? Jula varer helt til påske? altså jula varer ut TG. dette er min religion og det er bøter og døden for dem som motsier dette! Endret 2. september 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå