ZenMuch Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Åh som vil gleder oss! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 2. That! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 3rd That! 42th That! Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Litt of topic? anyways vet jeg ikke burde bli missfornøydd, men FAEN at jeg ikke vant Norges råeste PC Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Litt of topic? anyways vet jeg ikke burde bli missfornøydd, men FAEN at jeg ikke vant Norges råeste PC Mener du at du har Norges råeste pc da ? Bilder ? Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Litt of topic? anyways vet jeg ikke burde bli missfornøydd, men FAEN at jeg ikke vant Norges råeste PC Mener du at du har Norges råeste pc da ? Bilder ? Nei, jeg mener at jeg IKKE har den -.-http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10438 Endret 1. september 2010 av RaidU Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Edit: glem det, missforstod Endret 1. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvordan er det og ha en 32/42 tommers skjerm på tg? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvordan er det og ha en 32/42 tommers skjerm på tg? Så lenge den ikke er større enn plassen du har krav på går vel det bra. Selv synes jeg slike store skjermer kan være vonde å følge med på i FPS spill etc. Bil spill er derimot deilig på stor skjerm! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Lurer på hvordan jeg skal få plass til 5050x1080 jeg ^^ (husker ikke om det stemmer men drit i det) Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er vel ikke verre en å kjøpe to plasser da vel. Jeg å mannen må ha to plasser, jeg har storprosjekt med meg og trenger plass, og mannen skal ha 2-3 24" skjermer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Syns personlig at det er dårlig gjort at folk tar opp mer enn en plass. Dette resulterer jo i at det er en person som ikke får vært med på The Gathering. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Syns personlig at det er dårlig gjort at folk tar opp mer enn en plass. Dette resulterer jo i at det er en person som ikke får vært med på The Gathering. Så glad jeg ikke tenker sånn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Så du er glad du ikke tenker på andre? Ok. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Så du er glad du ikke tenker på andre? Ok. Jeg er glad jeg ikke føler jeg må ta hensyn til alle og en hver, hadde vært slitsomt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Strengt tatt er ikke plassene veldig store, det skulle vært mulig å ta med seg mer enn minimum av stæsj på TG. Alternativet til å bestille to seter er at det fins hvertfall noen seter som har utvidet plass i utgangspunktet, men resultatet blir fortsatt at det er en eller annen som ikke får billett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Altså. Hvorfor drar man til TG? Er det for å dra med seg hele datarommet på TG, eller er det for å møte andre datainteresserte folk? Selv tok jeg med meg en laptop og ekstern lagringsdisk. Trenger ikke mer. Ikke spilte jeg særlig mye, men satt mest og lastet ned, chattet og pratet med folk på TG. Det er jo en sosial hendelse, og burde behandles sådan. Derfor syns jeg det blir idiotisk å reservere flere plasser slik man kan ta med seg hjemmekinoanlegget sitt og lignende. Er bare noen få dager likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå