Nopros Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 De vet jo at du er snill gutt, Mikkel. Apropos, da jeg gik meg en tur til vannkokerne andre dagen (?) Så jeg en liten gutt kan ikke ha vært mer enn 12-13 bli markert av en av politihundene. Han ser ut som han holder på å pisse i buksa og skjelver som et aspeløv. Holdt på å le meg ihjel fordi han så så redd ut. Politiet fant ingenting på han, da. Skuffende nok. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ja, jeg er veldig snill Er vel mange som blir markert fordi de bare har vært i kontakt med narkotika. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg kan bjeffe litt hver dag, om det gjør at dere føler dere tryggere. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Da jeg gikk forbi vann-tingen siste natten brøt det ut en slåsskamp mellom to slitne nerder Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Da jeg gikk forbi vann-tingen siste natten brøt det ut en slåsskamp mellom to slitne nerder fortell mer Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 var det sånn Keyboard-slap-contest eller mer cat fight med Mus? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Husker det var en slosskamp ja. Var det ikke da da bordet på andre siden brakk, eller var det noe annet? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det var vel noe annet. Men det var vel et par som sloss over noe i et spill òg. Så ble laptopen til han ene stjålet..? Eller var det et annet år? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Den slåsskampen jeg snakker om skjedde siste natten, mens TG-toget løp rundt omkring. Jeg gikk til vannstanden, og på vei bort dit spurte en gutt om jeg het Arne. Dette regnet jeg med at var en uskyldig spøk, så jeg smilte til han og gikk videre. Vannflasker fylt, går forbi på vei tilbake, og han spør fortsatt randoms om de heter Arne. De fleste svarer ja/nei/smiler og går videre, og plutselig spør gutten en litt eldre gutt som snakker i mobiltelefonen. >Heter du Aaarne? >ARGHARGH JEG HETER IKKE ARNE! >Wow, rolig, jeg bare spurte.. >JEG SNAKKER I TELEFONEN DET BRÅKER ARGH SLUTT Å SNAKKE TIL MEG!! <-- INNE i vikingskipet >*Går bort til Arne-spørre-fyren og slår av han capsen* >Arnespørrefyren reiser seg opp, går truende mot han, og plutselig utviler deg seg til en slåsskamp Var visst noen som kranglet om BF2 og endte med å knuse hverandres laptoper for så å dra hjem, men det så ikke jeg Endret 28. august 2010 av w0bni Lenke til kommentar
larsere Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Minner meg om de som krangla om BF:BC2 der han ene bare var sniper og han andre ble forbanna Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ja, husker disse kranglene xD Også like bortenfor der jeg satt knakk bordet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Det bordet knakk fordi det var to på andre siden som drev og jukket på hverandre. Endret 28. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jukket på hverandre? var det to stk som faktisk hadde seg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Nei, men tørrpulte hverandre i rumpa. Sånn jeg forstod det da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg velger dermed å ikke tro på det du sier. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har det fra karen som satt ved bordet som brakk, da. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Haha, så det var derfor bordet knakk, satt rett på andre siden, på HW-rekka. Husker jeg skvatt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bare så det er sagt folkens... ... Jeg har TG10 skjorta på meg. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tar på meg den samme(ikke din da) etter dusj Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg kommer ikke inn i den, jeg er for feit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå