Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

De vet jo at du er snill gutt, Mikkel.

 

Apropos, da jeg gik meg en tur til vannkokerne andre dagen (?) Så jeg en liten gutt kan ikke ha vært mer enn 12-13 bli markert av en av politihundene. Han ser ut som han holder på å pisse i buksa og skjelver som et aspeløv. Holdt på å le meg ihjel fordi han så så redd ut. Politiet fant ingenting på han, da. Skuffende nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den slåsskampen jeg snakker om skjedde siste natten, mens TG-toget løp rundt omkring. Jeg gikk til vannstanden, og på vei bort dit spurte en gutt om jeg het Arne. Dette regnet jeg med at var en uskyldig spøk, så jeg smilte til han og gikk videre. Vannflasker fylt, går forbi på vei tilbake, og han spør fortsatt randoms om de heter Arne. De fleste svarer ja/nei/smiler og går videre, og plutselig spør gutten en litt eldre gutt som snakker i mobiltelefonen.

 

>Heter du Aaarne?

>ARGHARGH JEG HETER IKKE ARNE!

>Wow, rolig, jeg bare spurte..

>JEG SNAKKER I TELEFONEN DET BRÅKER ARGH SLUTT Å SNAKKE TIL MEG!! <-- INNE i vikingskipet :roll:

>*Går bort til Arne-spørre-fyren og slår av han capsen*

>Arnespørrefyren reiser seg opp, går truende mot han, og plutselig utviler deg seg til en slåsskamp :dribble:

 

 

 

Var visst noen som kranglet om BF2 og endte med å knuse hverandres laptoper for så å dra hjem, men det så ikke jeg :(

Endret av w0bni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...