Nevvis Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Du er herved skrevet opp på naughty lista mi Det gjør ikke noe, for jeg er stor og stygg og det skjer aldri noe naughty med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Du er herved skrevet opp på naughty lista mi Det gjør ikke noe, for jeg er stor og stygg og det skjer aldri noe naughty med meg. Det tror du ja.. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hørte jeg noen si fordomsfull? Er ikke oversminka, og hvertfall ikke dum, er vel heller ett skolelys så og er på tg fordi jeg har interesse for data, og spiller både cs og wow^^ Vil ikke si at noen av de i klanen min er sånn heller Men er jo desverre en del jenter på tg som er sånn Fy skamme deg. Man blander aldri cs og wow. Enten er man ok og spiller cs eller så er man helt gone og spiller wow ! Pfff! Spiller det jeg vil jeg tenk! Spilte bare cs i starten, men så var det en svenske som tvingte meg til å starte med wow -_- x) 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Pfff! Spiller det jeg vil jeg tenk! Spilte bare cs i starten, men så var det en svenske som tvingte meg til å starte med wow -_- x) Åja, daså. Svensker Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 ATM er det da, Meg submit og en svenske som tvinger hu til å spille :3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tvang er ikke bra, foretrekker selv gulerotmetoden. Frist henne til å spille! Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ehhh, dere tvinger meg ikke Morten! Og var ikke Felix jeg mente da jeg sa en svenske, mente eksen min Uansett, jeg skal jo bytte server, siden dere er så kjedlige ^^ 1 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Pff.. vi tvingte deg lett! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ehhh, dere tvinger meg ikke Morten! Og var ikke Felix jeg mente da jeg sa en svenske, mente eksen min Uansett, jeg skal jo bytte server, siden dere er så kjedlige ^^ Du kan jo stikke innom Argent Dawn, rollespilling er jo kjempekult. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Eh, nei det gjorde dere virkelig ikke Simen x) Lar meg ikke true av deg, tvillingbroren din og en 15 år gammel svenske Og Slimda neeee, skal flytte til The Maelstrom jeg ^^ 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Maelstrom? Haha, gamle-serveren min det. Der spilte jeg i Vanilla. Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hey, er helt ny her og håper på og komme på TG11, bor i Etne (Hordaland) så det kan bli litt vanskelig. Tror jeg melder meg på TS rekka vis jeg blir med , men er dere seriøse med den hasjkaka? Endret 28. august 2010 av RaidU Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Nei, det er veldig lite ingen narkotika på TG. Politiet er der med hunder og de fleste som har med noen form for narkotika, blir nok tatt. Endret 27. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Lambda_ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, det er veldig lite ingen narkotika på TG. Politiet er der med hunder og de fleste som har med noen form for narkotika, blir nok tatt. er foresten litt ninja :!: Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, det er veldig lite ingen narkotika på TG. Politiet er der med hunder og de fleste som har med noen form for narkotika, blir nok tatt. ehm.. jo tipper det er litt siden bikjene er der jo bare ene dagen (?) og de sjekker jo ikke hva folk har med seg hvis de går inn og ut en tur Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, det er veldig lite ingen narkotika på TG. Politiet er der med hunder og de fleste som har med noen form for narkotika, blir nok tatt. er foresten litt ninja :!: Jeg er VEDLIG Ninja :!: http://www.youtube.com/watch?v=rlBj1GiQaI4 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Lurer på hvordan det er å være vedlig ninja jeg! ehm.. jo tipper det er litt siden bikjene er der jo bare ene dagen (?) og de sjekker jo ikke hva folk har med seg hvis de går inn og ut en tur Tror jeg så hunder de andre dagene og. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lurer på hvordan det er å være vedlig ninja jeg! Morsomt! etter litt trening kan du være 2 steder på en gang. klatre hvor du vill. kan også gå i svart uten å bli stempla emo! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lurer på hvordan det er å være vedlig ninja jeg! ehm.. jo tipper det er litt siden bikjene er der jo bare ene dagen (?) og de sjekker jo ikke hva folk har med seg hvis de går inn og ut en tur Tror jeg så hunder de andre dagene og. Hundene var der hele tiden. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lurer på hvordan det er å være vedlig ninja jeg! ehm.. jo tipper det er litt siden bikjene er der jo bare ene dagen (?) og de sjekker jo ikke hva folk har med seg hvis de går inn og ut en tur Tror jeg så hunder de andre dagene og. Hundene var der hele tiden. De gikk bare en gang forbi meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå