Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Du grønne glitrende lydkort god dag. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 fler ideer: Deilig er Gathering Det kimer nå til TG-fest En cheat er født i valve-engine. Ler meg til døde, er du dikter? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Jeg er så glad hver TG kveld Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 fler ideer: Deilig er Gathering Det kimer nå til TG-fest En cheat er født i valve-engine. Ler meg til døde, er du dikter? nei. jeg bare er god med ord jeg kan ;P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 TGkvelds-visa. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Men kanskje begrense visene litt? Men hvor stor var en TG plass? Gidder ikke lete Endret 7. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) # Deilig er den Wheelman Lyd # Deilig er Bassen # Det kimer nå til TG-Fest # Du grønne, glitrende kabinett # En cheat er født i valve-engine # Frå Hamar eit svettate gjeng (?) # Glade Neon Lys # Her kommer dine harddisker små # Jeg er så glad hver TG-Kveld # Jeg synger TG-sang # Juletre i hylla # Julekveld i påsken # TGsang # Kimer i hovedkorte # Kling no overklokka # Mitt CPU alltid i TG # Ninja TG-kveld # No koma Hardware englar # Nå vandrer fra hver en TG's krok # På låven sitter ninja'an # Sankta GLADOS # Stille Arne! # Så går vi rundt om et edelgran tre # Å TG med din glede Endret 7. august 2010 av JuletreDuden 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 So full of win. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan legger jeg sånn ting under det jeg skriver? Eks. Prosjekt: Orange Box||Kommentartråd The keg has been tapped! The battle begins! Now raise your glasses with me, as I toast our combatants... Brew for the Horde! Drink for the Horde! Takker for hjelp. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Kontrollpanel - Profil - Signatur. BTW jeg veit jeg er lame: Hvor mye plass får man? 80 cm i bredden, 60 i dybden. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Det kimer no til nedlasting's fest! 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Hvor mye plass får man? 80 cm i bredden, 60 i dybden. Korrekt, såfremt man ikke bestiller mer enn en plass. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Trenger vel enn 3-4 plasser jeg da. En til komfyr og to til dobbelt kjøleskap med fryser og isbit greie. Gidder ikke slette kake og kjeksminnet så har ikke alltid med smileys. Litt vanskelig og uttrykke ironi da Endret 7. august 2010 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Trenger vel enn 3-4 plasser jeg da. En til komfyr og to til dobbelt kjøleskap med fryser og isbit greie. Vi kan dele plass, liker det intimt jeg <3 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Hvitevarer er ikke lov. Forøvrig har de vannkokere og mikroovner der. Gidder ikke slette kake og kjeksminnet så har ikke alltid med smileys. Litt vanskelig og uttrykke ironi da Fuck deg, skjønte det egentlig, men. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Trenger vel enn 3-4 plasser jeg da. En til komfyr og to til dobbelt kjøleskap med fryser og isbit greie. Vi kan dele plass, liker det intimt jeg <3 Du er ikke den eneste (kjærlighetssmiley) Du kan få sitte i komfyren eller kjøleskapet om du vil 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Trenger vel enn 3-4 plasser jeg da. En til komfyr og to til dobbelt kjøleskap med fryser og isbit greie. Vi kan dele plass, liker det intimt jeg <3 Du er ikke den eneste (kjærlighetssmiley) Du kan få sitte i komfyren eller kjøleskapet om du vil Tror jeg tar kjøleskapet, flere som kommer innom. Må roe meg ned på smileys tror jeg Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 får vi opp en chat som vi hadde før TG iår? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Jaaaaaaaa TG tråd ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå