Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte jeg noen si fordomsfull? Er ikke oversminka, og hvertfall ikke dum, er vel heller ett skolelys så :p og er på tg fordi jeg har interesse for data, og spiller både cs og wow^^ Vil ikke si at noen av de i klanen min er sånn heller :p Men er jo desverre en del jenter på tg som er sånn :p

Var forøvrig av erfaring jeg nevnte dette, og jeg henviser meg også hovedsakelig til fjortenåringene som ikke vet hva hverken TG eller FPS står for. (Gjerne såpass med kompetanse at det er en utfordring for dem å koke nudler på TG også.)

Sims er et jentespill. Du stifter en familie og hele pakka.

Ikke når du er ungkar. Dessuten var det egentlig litt gjøn, har spilt det to ganger siden jeg innstalerte det, men faen så gøy det var når jeg var liten.

Lenke til kommentar

Hørte jeg noen si fordomsfull? Er ikke oversminka, og hvertfall ikke dum, er vel heller ett skolelys så :p og er på tg fordi jeg har interesse for data, og spiller både cs og wow^^ Vil ikke si at noen av de i klanen min er sånn heller :p Men er jo desverre en del jenter på tg som er sånn :p

Var forøvrig av erfaring jeg nevnte dette, og jeg henviser meg også hovedsakelig til fjortenåringene som ikke vet hva hverken TG eller FPS står for. (Gjerne såpass med kompetanse at det er en utfordring for dem å koke nudler på TG også.)

Ikke når du er ungkar. Dessuten var det egentlig litt gjøn, har spilt det to ganger siden jeg innstalerte det, men faen så gøy det var når jeg var liten.

Nudler er jo vanskelig da...... >.>

Lenke til kommentar

Nudler er jo vanskelig da...... >.>

Ja, herrejemini..

Lenke til kommentar

Jeg spilte Sims 1 mye som lite barn. Det var kjempekult å ende opp med Britney Spears og få mange mange barn. Britney Spears bodde tilfeldigvis i et hus bestående av en vegg og en telefon.

Joda, jeg har spilt Sims. Huset mitt var forresten av den flyvende typen. Bygg 2 etasjer, slett første etasje. Voila.

Lenke til kommentar

Mr. A er en dust. :p

Så lenge en jente sitter og spiller dataspill, er det helt topp. Det finnes alt for få dataspillende jenter til at vi kan begynne å være pirkete på HVA de skal spille. Selv Sims er OK.

Takk, den skal jeg huske

Du er herved skrevet opp på naughty lista mi laugh.gif

Lenke til kommentar

Mr. A er en dust. :p

Så lenge en jente sitter og spiller dataspill, er det helt topp. Det finnes alt for få dataspillende jenter til at vi kan begynne å være pirkete på HVA de skal spille. Selv Sims er OK.

Takk, den skal jeg huske

Du er herved skrevet opp på naughty lista mi laugh.gif

Du ble skrevet opp i min Ninja death list når jeg så avataren din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...