Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Edit. glem det Endret 25. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Vi sitter på HW-rekka. Rygg i rygg med Team 24 om jeg får viljen min. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Vi sitter på HW-rekka. Rygg i rygg med Team 24 om jeg får viljen min. Sorry, bare jeg som roter med trådene her. Men ikke sikkert jeg kan komme i år da bare så det er sagt. Men HW rekka, blir det en svær lang hylle da ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 HW-rekka er ingen hylle. Men Rekefjøla og Team 24 som er hyller på HW-rekka blir nok ganske lange. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har da ikke tvunget deg til det? Joda! Du og din onde tvilling Morten hadde en sammensvergelse mot stakkars meg :o Wizzlee du får kanskje brownies, hvis du er snill 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 HW-rekka er ingen hylle. Men Rekefjøla og Team 24 som er hyller på HW-rekka blir nok ganske lange. Ganske laaaaaaaaaangeeeeeeeeeee ja Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hihi, jeg skal klemme alle ! Submit, skype/få liv i Morten! Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Morten er desverre død! Jeg drepte han, siden hans stalking har begynt å gå litt for langt... 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Pass deg du, jeg kommer og tar bilde av rumpa di mens du sover. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Wtf oO Du vil ende opp dø du også skjønner jeg? 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Auuu. Våkna idag med en HD i bak-hue. blør enda. kan noen fortelle meg hva som skjer? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Morten er desverre død! Jeg drepte han, siden hans stalking har begynt å gå litt for langt... Auuu. Våkna idag med en HD i bak-hue. blør enda. kan noen fortelle meg hva som skjer? Drapet var misslykket tydeligvis. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Morten er desverre død! Jeg drepte han, siden hans stalking har begynt å gå litt for langt... Auuu. Våkna idag med en HD i bak-hue. blør enda. kan noen fortelle meg hva som skjer? Drapet var misslykket tydeligvis. Drap... hva faen.... må nok pelle meg til Vinstra nå...... Endret 26. august 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Stalking er jo bare positivt for jentene. De får lett tilgang til en person som husker alt av deres personlige detaljer... "Hva faen var pin-koden min igjen... DU! Stalker-gutt! Husker du?" 2 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Stalking er jo bare positivt for jentene. De får lett tilgang til en person som husker alt av deres personlige detaljer... "Hva faen var pin-koden min igjen... DU! Stalker-gutt! Husker du?" Så må du jo legge på risikoen for voldtekt en vakker dag. Tja, alt i alt er det vel verdt det om du er jævlig glemsk. TG chicks er jo ikke alltid de skarpeste heller, ganske ofte oversminka blondier som henger med gamertypen sin. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hørte jeg noen si fordomsfull? Er ikke oversminka, og hvertfall ikke dum, er vel heller ett skolelys så og er på tg fordi jeg har interesse for data, og spiller både cs og wow^^ Vil ikke si at noen av de i klanen min er sånn heller Men er jo desverre en del jenter på tg som er sånn 1 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 De to gangene jeg har vært på TG våknet opp midt i mellom to av rekkene tapet til gulvet ... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hørte jeg noen si fordomsfull? Er ikke oversminka, og hvertfall ikke dum, er vel heller ett skolelys så og er på tg fordi jeg har interesse for data, og spiller både cs og wow^^ Vil ikke si at noen av de i klanen min er sånn heller Men er jo desverre en del jenter på tg som er sånn Fy skamme deg. Man blander aldri cs og wow. Enten er man ok og spiller cs eller så er man helt gone og spiller wow ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå