Foxboron Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) mætt XD? Sondre, Even, Isah, Herman, Per Olav, Mats (?), og Jørgen (?) ? PS: kan jo få med edelgran om noen har lyst å splesie på kostnadden på ekstra plass og tre med julepynt. Aner jeg en episk julegran pyntet med prosessorer, minnebrikker, cd`r og hovedkort? Hardware som sponsor? med Kabinett som Stjerne? "Du Grønne Glitrende Kabinett" - Du grønne glitrende Kabinett, goddag! Velkommen, du som vi ser på TG, med Neonlys og med pirat flagg og høyt i toppen den blanke stjerne! Ja den må skinne, for den skal minne oss om vår CPU. - Endret 24. august 2010 av JuletreDuden 6 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Søt jente som kommer med gratis mat til deg på senga, samt legger seg i senga med deg ftw. En av de billettene vil jeg ha! De er dessverre vanskelige å få tak i. Har dog reservert en til meg selv til neste år, da. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Oh, you bastard! Kan da fint låne en parykk, noen sokker finne fram de 2-3 dager gamle pizza bitene og servere dette til deg mens du ligger med trynet i tastaturet. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg kan få fem jenter til å komme med mat til meg jeg tenk^^ Siden jeg reiser med dem, men håper virkelig ikke de legger seg i senga med meg... Da løper jeg! 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Jeg kan få fem jenter til å komme med mat til meg jeg tenk^^ Siden jeg reiser med dem, men håper virkelig ikke de legger seg i senga med meg... Da løper jeg! Jentegjengen din var koselig da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg kan få fem jenter til å komme med mat til meg jeg tenk^^ Siden jeg reiser med dem, men håper virkelig ikke de legger seg i senga med meg... Da løper jeg! Hvorfor løpe, det finnes sikkert mange på rekka som gledelig hadde byttet plass med deg. Men kjør på med jentegjengen, dog det hadde ikke gjort noe om dere var innom alle sammen og hilste på de. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde også brownies. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Folkens, hva er favoritt maten på TG blandt dere? La Perla-pizza. Matbillett ftw. Søt jente som kommer med gratis mat til deg på senga, samt legger seg i senga med deg ftw. ffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu- Lenke til kommentar
chilin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 people! til hylla så hadde jeg og en venn av meg tenkt å ha hardstyle tema og lurer på hvor får man tak i gennerelt banner? finner litt når jeg søker på google men er bare sånne små >.< Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Folkens, hva er favoritt maten på TG blandt dere? La Perla-pizza. Matbillett ftw. Søt jente som kommer med gratis mat til deg på senga, samt legger seg i senga med deg ftw. ffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu- Du sliter nok litt der ja. . . 1 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Oh, you bastard! Kan da fint låne en parykk, noen sokker finne fram de 2-3 dager gamle pizza bitene og servere dette til deg mens du ligger med trynet i tastaturet. Tar to av dem! Eh ... wait Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 people! til hylla så hadde jeg og en venn av meg tenkt å ha hardstyle tema og lurer på hvor får man tak i gennerelt banner? finner litt når jeg søker på google men er bare sånne små >.< Finn et firma som kan trykker logoer Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvem andre enn bare meg mener at Jonas er TG's svar på Charlie Harper? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Er det positivt da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Ja Jonas. Skal se som jeg klarer og skaffe meg XFX Radeon HD 5770 1GB, men vet ikke hvilket, i7 980 extreme med ASUS Rampage III Extreme, X58. Da er jeg lykkelig. Mer super super ninja glede seg time en vanlig! Endret 25. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Er det positivt da? Du får spørre alle damene du aldri ringte opp igjen. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg kan få fem jenter til å komme med mat til meg jeg tenk^^ Siden jeg reiser med dem, men håper virkelig ikke de legger seg i senga med meg... Da løper jeg! Hvorfor løpe, det finnes sikkert mange på rekka som gledelig hadde byttet plass med deg. Men kjør på med jentegjengen, dog det hadde ikke gjort noe om dere var innom alle sammen og hilste på de. Haha, ja det kan jeg tenke meg at en del av folka kanske vil Men tror det hadde skremt bort de fleste hvis plutselig 6 jenter hadde kommet bort! Vi er ganske skummle! 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg kan få fem jenter til å komme med mat til meg jeg tenk^^ Siden jeg reiser med dem, men håper virkelig ikke de legger seg i senga med meg... Da løper jeg! Hvorfor løpe, det finnes sikkert mange på rekka som gledelig hadde byttet plass med deg. Men kjør på med jentegjengen, dog det hadde ikke gjort noe om dere var innom alle sammen og hilste på de. Haha, ja det kan jeg tenke meg at en del av folka kanske vil Men tror det hadde skremt bort de fleste hvis plutselig 6 jenter hadde kommet bort! Vi er ganske skummle! Av erfaring vet jeg at de sniker seg opp bak deg, deler ut brownies (hasj?). for deretter å spamme deg på MSN og stalke deg i et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå