Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Forresten, noen som lurte på hvem som selger pizza i skipet, det er Dolly. Men den er svindyr, smaken er ikke spennende i det hele tatt, dessuten er det frosne pizzaer dem tiner. Minus til dem.

 

Pizza Ninni (Som er der HW rekka spiste) er knall, men må gi La perla en liten pluss også, dem åpnet for oss og serverte oss fire pizzaer, selv en time etter stengetid :tease:

 

Pizza Ninni var jævelig bra synes jeg. bedre en peppes! Skall vell ikke komme overraskende på i år og :)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant :p kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig.

"hei, vi er 50 SVETTE nerder som trenger mat, dere har valget mellom å ha oss i åpningstiden og at folk snur i døra når de kommer inn pga lukta, eller at vi kommer etter åpningstid, hva vil dere?"

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant :p kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig.

"hei, vi er 50 SVETTE nerder som trenger mat, dere har valget mellom å ha oss i åpningstiden og at folk snur i døra når de kommer inn pga lukta, eller at vi kommer etter åpningstid, hva vil dere?"

 

:dribble:

 

 

Svette SULTNE nerder, altså good money...

Lenke til kommentar

Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant :p kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig.

"hei, vi er 50 SVETTE nerder som trenger mat, dere har valget mellom å ha oss i åpningstiden og at folk snur i døra når de kommer inn pga lukta, eller at vi kommer etter åpningstid, hva vil dere?"

 

:dribble:

 

 

Store, Svette og SULTNE nerder, altså good money...

:dremel::tease::dremel:

Lenke til kommentar

Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant :p kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig.

"hei, vi er 50 SVETTE nerder som trenger mat, dere har valget mellom å ha oss i åpningstiden og at folk snur i døra når de kommer inn pga lukta, eller at vi kommer etter åpningstid, hva vil dere?"

 

:dribble:

 

 

Store, Svette, Slitne etter en lang gåtur OG SULTNE nerder, altså good money...

:dremel::tease::dremel:

 

:cool:

Lenke til kommentar

lang gåtur ?

kjører bil jeg :love:

 

Blir det HW Rekke på meg til TG sitter jeg på med deg :D

 

PS: Kommer jeg på HW-Rekka kommer jeg til å lage Compoer. men siden MRSeater (AKA Submit) ikke har lyst å ha med seg noen venner på HW rekka må folk overbevise han! Glemte jeg og si at jeg tar med meg en Mini-edelgran så vi kan feire jul på TG :D?

Lenke til kommentar

PS: Kommer jeg på HW-Rekka kommer jeg til å lage Compoer. men siden MRSeater (AKA Submit) ikke har lyst å ha med seg noen venner på HW rekka må folk overbevise han! Glemte jeg og si at jeg tar med meg en Mini-edelgran så vi kan feire jul på TG :D?

 

Når har jeg sagt det?

 

Har da bare sagt de får joine forumet om de skal bli med.. (tror jeg)

 

Ikke så interesangt å ta med mætt randoms på HW rekka som ikke veit hva HW egentlig står for?

Lenke til kommentar

Ikke så interesangt å ta med mætt randoms på HW rekka som ikke veit hva HW egentlig står for?

Enig der, derfor setter jeg alle vennene mine fra Hamar like ovenfor HW-rekka.

 

Edit: Sorry for dobbelpost, trodde de skulle slå seg sammen. :dontgetit:

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...