Foxboron Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Forresten, noen som lurte på hvem som selger pizza i skipet, det er Dolly. Men den er svindyr, smaken er ikke spennende i det hele tatt, dessuten er det frosne pizzaer dem tiner. Minus til dem. Pizza Ninni (Som er der HW rekka spiste) er knall, men må gi La perla en liten pluss også, dem åpnet for oss og serverte oss fire pizzaer, selv en time etter stengetid Pizza Ninni var jævelig bra synes jeg. bedre en peppes! Skall vell ikke komme overraskende på i år og ? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Vet det var så jævli godt! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nå vil jeg i hvert fall være med! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig. "hei, vi er 50 SVETTE nerder som trenger mat, dere har valget mellom å ha oss i åpningstiden og at folk snur i døra når de kommer inn pga lukta, eller at vi kommer etter åpningstid, hva vil dere?" Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig. "hei, vi er 50 SVETTE nerder som trenger mat, dere har valget mellom å ha oss i åpningstiden og at folk snur i døra når de kommer inn pga lukta, eller at vi kommer etter åpningstid, hva vil dere?" Svette SULTNE nerder, altså good money... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig. "hei, vi er 50 SVETTE nerder som trenger mat, dere har valget mellom å ha oss i åpningstiden og at folk snur i døra når de kommer inn pga lukta, eller at vi kommer etter åpningstid, hva vil dere?" Store, Svette og SULTNE nerder, altså good money... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis dere sier fra på forhånd akn dere helt sikkert få pizzanini til å holde åpent litt senere, det tror jeg de gjør med full restaurant kanskje dere attpåtil kan få en god deal på pizzaer om dere organiserer dere skikkelig. "hei, vi er 50 SVETTE nerder som trenger mat, dere har valget mellom å ha oss i åpningstiden og at folk snur i døra når de kommer inn pga lukta, eller at vi kommer etter åpningstid, hva vil dere?" Store, Svette, Slitne etter en lang gåtur OG SULTNE nerder, altså good money... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 lang gåtur ? kjører bil jeg Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Må da også skrive: "Vi kommer også til skryte uhemmet av dere på norges største forum slik at dere vil få flere svette nerder på besøk før TG tia er over" Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 lang gåtur ? kjører bil jeg du må jo gå til bilen da... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 lang gåtur ? kjører bil jeg Blir det HW Rekke på meg til TG sitter jeg på med deg PS: Kommer jeg på HW-Rekka kommer jeg til å lage Compoer. men siden MRSeater (AKA Submit) ikke har lyst å ha med seg noen venner på HW rekka må folk overbevise han! Glemte jeg og si at jeg tar med meg en Mini-edelgran så vi kan feire jul på TG ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Glemte jeg og si at jeg tar med meg en Mini-edelgran så vi kan feire jul på TG ? Om du tar med en edelgran i full størrelse skal jeg vurdere å bli med på rekka deres jeg også Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 PS: Kommer jeg på HW-Rekka kommer jeg til å lage Compoer. men siden MRSeater (AKA Submit) ikke har lyst å ha med seg noen venner på HW rekka må folk overbevise han! Glemte jeg og si at jeg tar med meg en Mini-edelgran så vi kan feire jul på TG ? Når har jeg sagt det? Har da bare sagt de får joine forumet om de skal bli med.. (tror jeg) Ikke så interesangt å ta med mætt randoms på HW rekka som ikke veit hva HW egentlig står for? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Folkens, hva er favoritt maten på TG blandt dere? La Perla-pizza. Matbillett ftw. Søt jente som kommer med gratis mat til deg på senga, samt legger seg i senga med deg ftw. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Ikke så interesangt å ta med mætt randoms på HW rekka som ikke veit hva HW egentlig står for? Enig der, derfor setter jeg alle vennene mine fra Hamar like ovenfor HW-rekka. Edit: Sorry for dobbelpost, trodde de skulle slå seg sammen. Endret 24. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 mætt XD? Sondre, Even, Isah, Herman, Per Olav, Mats (?), og Jørgen (?) ? PS: kan jo få med edelgran om noen har lyst å splesie på kostnadden på ekstra plass og tre med julepynt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 mætt XD? Sondre, Even, Isah, Herman, Per Olav, Mats (?), og Jørgen (?) ? PS: kan jo få med edelgran om noen har lyst å splesie på kostnadden på ekstra plass og tre med julepynt. Aner jeg en episk julegran pyntet med prosessorer, minnebrikker, cd`r og hovedkort? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Matbillett ftw. Søt jente som kommer med gratis mat til deg på senga, samt legger seg i senga med deg ftw. En av de billettene vil jeg ha! Endret 24. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå