magiQ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Haha, forståelig nok, men de andre dagene gikk det greit? Jaja, funka flott Hvordan var kvaliteten på maten, da? Overraskende god. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde matbillett, og det var uten problem. Ene dagen dro jo vi (HW) ut for å spise pizza, og da ga jeg bort ene matbilletten min til Gyr0 som ikke ble med. Og husk folkens! Peppes boikotter vi. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Boikott? Wai? Edit: Er det de som er i hallen? Trodde det var Dolly's jeg. Endret 24. august 2010 av Bushmann Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, Peppes som er i byen. Vi prøvde å reservere en haug med bord der til en stor gjeng sultne nerder og ble møtt først med "det går fint", og deretter "det har vi ikke plass til". Lenke til kommentar
SuperTeD' Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, Peppes som er i byen. Vi prøvde å reservere en haug med bord der til en stor gjeng sultne nerder og ble møtt først med "det går fint", og deretter "det har vi ikke plass til". da må det jo gjentas, ikke boikottes:) gjerne flere ganger, på forskjellige skift. stress the fookers out:p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, da drar vi heller til nabobygget som låste opp og åpnet kjellerstua deres for oss, selv om de var totalt uforberedt. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har hørt snakk om at den "kantine" maten er noe dritt, så jeg holder meg til La perla pizza, rett i koppen potet, nudler (IKKE FIRST PRICE ), mikromat og kanskje noen brødskiver Den smakte helt greit, langt ifra noe dritt! Dessuten mye bedre enn å stresse med mat selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, da drar vi heller til nabobygget som låste opp og åpnet kjellerstua deres for oss, selv om de var totalt uforberedt. De hadde også veldig god pizza, det må også nevnes. Og kudos for at de faktisk klarte å ta imot titalls sultne nerder uten å være forbredt. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jøsses, det er bra gjort! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Joda. vi var da... 4-5 sultne nerder som parkerte å så dere ved peppes. når vi kommer rundt hjørnet er det ingen der. vi bruker da 20 min på å lete hele kvartalet etter dere siden ingen tok mobilen. fikk mat da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Slik er det når folk ikke møter opp til korrekt tidspunkt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Joda. vi var da... 4-5 sultne nerder som parkerte å så dere ved peppes. når vi kommer rundt hjørnet er det ingen der. vi bruker da 20 min på å lete hele kvartalet etter dere siden ingen tok mobilen. fikk mat da hehe, husker den godt. Sykt plagsomt at det plutselig, uten varsel, ble ett annet sted... Ikke at det er noen andre enn Peppes sin feil, fortsatt like plagsomt, neste gang reserverer vi bord ett sted, har de ikke bord så får vi bare ta oss til rette Men, relativt hyggelig der vi var også Kudos til de vi spiste hos, husker ikke navnet men imponerende service. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Litt vanskelig å bestemme annen lokasjon, da alt var planlagt via forumet da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Litt vanskelig å bestemme annen lokasjon, da alt var planlagt via forumet da. Jeg sjekket forumet jeg, men ingen som skrev noe der Finnes noe som heter mobiltelefon, de fleste litt fancy har mulighet for surfing. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Middagene man fikk med matbilletter var fantastiske Morgenkvalmen min hindret meg i å prøve frokosten, men det virket som det gikk mest i brødskiver med enkelt pålegg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 det morsomme var at at det var 50 nerder der. 2 min senere fant vi kun et spor etter nerde utflukten: 2-3 herpa CDer. Middagene man fikk med matbilletter var fantastiske Morgenkvalmen min hindret meg i å prøve frokosten, men det virket som det gikk mest i brødskiver med enkelt pålegg. skippa forkosten. hater alt av brødmat egentlig <.<. så: Matbillett til neste år: de som har lyst på frokost kan låne min! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Deal! Edit: Neh, tenker jeg kjøper matbillett selv ... Endret 24. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Litt vanskelig å bestemme annen lokasjon, da alt var planlagt via forumet da. Jeg sjekket forumet jeg, men ingen som skrev noe der Finnes noe som heter mobiltelefon, de fleste litt fancy har mulighet for surfing. Jeg prøvde å skrive der, men mobilen min hadde ræva dekning. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Forresten, hvordan er enkleste måten å komme seg til Hamar fra Bergen? Reiser du fra Bergen?? Har planer om å reise bortover med 2-3 kompiser. Tror definitivt det enkleste er å ta toget til Oslo også til Hamar og enten gå eller ta en taxi til vikingskipet.... hvis ikke du kan kjøre selv da?:O Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Forresten, noen som lurte på hvem som selger pizza i skipet, det er Dolly. Men den er svindyr, smaken er ikke spennende i det hele tatt, dessuten er det frosne pizzaer dem tiner. Minus til dem. Pizza Ninni (Som er der HW rekka spiste) er knall, men må gi La perla en liten pluss også, dem åpnet for oss og serverte oss fire pizzaer, selv en time etter stengetid Endret 24. august 2010 av Dravde Den Feite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå