chilin Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 min hylle? 0o (i såfall ikke ferdig ennå) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Daså. Du får slenge ut noen bilder når den er ferdig, eller lage en worklog Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Kel'Thuzad er jo ikke et dårlig nick. En gammel røykhostepreget kultist som ender opp med å bli en veldig kraftig... levende døde? Faen, har vi et godt norsk ord for "undead"? Blæh, mista jeg hele tråden min og. Gje meg TG, eller gje meg dauden! Mener de bruker vandøde elns.. Ellers blir de jo kalt svøpen i div norsk oversatte bøker Endret 23. august 2010 av Submit Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Folkens, hva er favoritt maten på TG blandt dere? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Folkens, hva er favoritt maten på TG blandt dere? Pomes Frites. kjøpte 4 stykk (30 kr per) på en natt. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Pommes Frites og burger! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Rett i koppen!!! EDIT: Potet altså Endret 23. august 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det tror jeg at jeg skal skaffe i år. Da slipper man å ha halvtint mikromat i baggen. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Yes indeed. Merket at jeg allikevel burde ha med meg mat denne gangen(hadde ikke med @ '10, lol), og fikk utrolig dårlig mage grunnet null mat onsdagen. Merket også at jeg ikke følte meg bra mellom frokosten og middagen Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Haha, forståelig nok, men de andre dagene gikk det greit? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Husker i 09, følte meg litt slapp og sulten også så jeg på klokka. "Oi" har vist ikke spist eller drukket på ti timer. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sant ass, fant ut at jeg ikke hadde spist annet en en nuddelpagge og et glass cola etter 27 timer, den svei. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har hørt snakk om at den "kantine" maten er noe dritt, så jeg holder meg til La perla pizza, rett i koppen potet, nudler (IKKE FIRST PRICE ), mikromat og kanskje noen brødskiver Lenke til kommentar
pululf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Forresten, hvordan er enkleste måten å komme seg til Hamar fra Bergen? Lenke til kommentar
SuperTeD' Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 favorittmat under TG er hotellfrokost før man legger seg, med tilhørende inside jokes og latterkramper:) ellers anbefales pizzadriver sin pizza, kinasjappa i sentrum (som har vert stengt i '09 og '10:S) og burger på shell (statoil serverer dem gjerne rå...) Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Haha, forståelig nok, men de andre dagene gikk det greit? Jaja, funka flott Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 First price nudler er jo knall, spiste 3 sånne til lunsj, og fikk ikke bare nudler og krydder, men jammen en kokt veps med i samme slengen. Har konkludert med at den må ha vært i en av eskene, evt i krydderposene, siden ingen veps vil sette seg i en gryte med kokende vann :!: WTF-nivået på en skala fra 1 til 10 var over 9000 da jeg oppdaget den, etter å ha spist nesten alt sammen Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Haha, forståelig nok, men de andre dagene gikk det greit? Jaja, funka flott Hvordan var kvaliteten på maten, da? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 First price nudler er jo knall, spiste 3 sånne til lunsj, og fikk ikke bare nudler og krydder, men jammen en kokt veps med i samme slengen. Har konkludert med at den må ha vært i en av eskene, evt i krydderposene, siden ingen veps vil sette seg i en gryte med kokende vann :!: WTF-nivået på en skala fra 1 til 10 var over 9000 da jeg oppdaget den, etter å ha spist nesten alt sammen Det hørtes jo veldig appetittlig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå