Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi tok med slike campingsolstoler, plastikk.. satt med sovepose. Sov i den under hele tg :) Var ikke så ille

Minimalt med (unødvendige) fysiske bevegelser, altså?

 

 

Hva tenker du på? Når jeg sov ble det ikke mye bevegelse nei, annet enn hvor jeg skulle ha bena, og de lå jo gjerne på pulten. Så ble det noe gøy på ørene, soveposen over øynene og jeg var langt i drømmeland :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på at du mest sannsynlig satt foran skjermen store deler av dagen, og sov i samme stol om natten. Nå er jeg fullstendig klar over at TG er ganske langt ifra en treningsleir, men det skader ikke å røre litt på seg! ;)

 

Jeg, broren min og en kompis hadde jogge tur under rebus løpet rundt omkring TG. ble vell mer slalåm rundt mennesker XD

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på at du mest sannsynlig satt foran skjermen store deler av dagen, og sov i samme stol om natten. Nå er jeg fullstendig klar over at TG er ganske langt ifra en treningsleir, men det skader ikke å røre litt på seg! ;)

 

Vel, jeg satt egentlig veldig lite foran pcn under Tg, var for det meste å vandret rundt. Satt overaskende lite foran pcn.

 

Men de stolene ble vel mer nødløsning, siden vi faktisk glemte å ta med madrassene :p

Lenke til kommentar

Er det lov å sove i campingvong på parkeringsplassen på TG?

Det sto flere campingbiler og -vogner på parkeringsplassen lengst unna inngangen. De nærmeste delene er forbeholdt små biler, så hvis du kommer med tilhengere eller campingvogner vil du bli sendt til andre siden av plassen.

 

Redigert: La ved bilde. Det grønne feltet er plassene for campingbiler.

 

Parkering.PNG

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Er det lov å sove i campingvong på parkeringsplassen på TG?

Det sto flere campingbiler og -vogner på parkeringsplassen lengst unna inngangen. De nærmeste delene er forbeholdt små biler, så hvis du kommer med tilhengere eller campingvogner vil du bli sendt til andre siden av plassen.

 

Joho! :D Da tror jeg det blir campingvogn neste år :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...