Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som vil sitte ved siden av meg? Meld deg på Rekefjøla så kan du sitte nerme meg Har snakket med Jonas, får håpe det. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Bare så det er sagt Flippe, jeg skal sitte vedsiden av Jonas. Mest sannsyneligvis vil William bli sittende vedsiden av meg der igjen. Thats a fact, for real. Btw, vi burde få til en TG boikott av Dolly's frosne tinepizzaer til blodpris. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg ser at vi skall har nettverkskort og kabel som støtter TP, jeg har da ikke særlig peiling på dette Planlegger TG for første gang neste år, så må bare høre litt i god tid... Skal sette inn nettverkskort i pcen også, pga at det innebygde ikke vil starte en gang i blant... Så vil dette korte og denne kabelen støtte TP ? Og tror dere 10m er nok? Er det slik at TP er den mest normale typen eller? vet ikke helt om jeg skulle spurt et annet sted, men det ble nå her Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Bare så det er sagt Flippe, jeg skal sitte vedsiden av Jonas. Mest sannsyneligvis vil William bli sittende vedsiden av meg der igjen. Thats a fact, for real. Btw, vi burde få til en TG boikott av Dolly's frosne tinepizzaer til blodpris. Jaaaa jeg må sitte ved edgar min Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Support Dravde! Takker. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg ser at vi skall har nettverkskort og kabel som støtter TP, jeg har da ikke særlig peiling på dette Planlegger TG for første gang neste år, så må bare høre litt i god tid... Skal sette inn nettverkskort i pcen også, pga at det innebygde ikke vil starte en gang i blant... Så vil dette korte og denne kabelen støtte TP ? Og tror dere 10m er nok? Er det slik at TP er den mest normale typen eller? vet ikke helt om jeg skulle spurt et annet sted, men det ble nå her TP er den kabelen du har mellom pc`n din og internett-boksen din. Ingen grunn til å kjøpe eget kort for det, kabel må du kanskje kjøpe om du ikke har en på 10 meter. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 TP står for twisted pair og betyr bare at den består av parkabler som er tvinna. Det er jo det samme som en patch kabel eller en "nettverkskabel" da. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 TP står for twisted pair og betyr bare at den består av parkabler som er tvinna. Det er jo det samme som en patch kabel eller en "nettverkskabel" da. Jeg tenkte at det var en av mange forskjellige internnettkabler når jeg leste det, så måtte bare være sikker Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Kjøpte meg bare en 10m Cat6e kabel som jeg hadde med i fjor og jeg klarte meg flott Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Dette minner meg på at jeg trenger ny kabel. Skal vi se... jeg sitter på en 10meter med cat5e fra gud veit når. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Et lite spørsmål til, hvordan er egentlig de stolene som er plassert ut der? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Et lite spørsmål til, hvordan er egentlig de stolene som er plassert ut der? den type plastikk stoler du får mareritt av etter 1 time. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ja uff de er helt jævlige, jeg tok med egen å det var verdt den ene turen fra bilen og bort til skiped ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ja uff de er helt jævlige, jeg tok med egen å det var verdt den ene turen fra bilen og bort til skiped ^^ Kjøpte ny for 500kr før TG. frakta PCen på den og. verdt det 100% Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Jeg synes ikke stolene var så ille. 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ja ser den JD, syntes du virkelig ikke det jonas? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ja ser den JD, syntes du virkelig ikke det jonas? Helt enig Kel'Thuzad Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Kel'Thuzad skal fra nå av bli mitt nye nick! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Vi tok med slike campingsolstoler, plastikk.. satt med sovepose. Sov i den under hele tg Var ikke så ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå