knopflerbruce Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kjører du raid 0 eller noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kjører du raid 0 eller noe sånt? Selvfølgelig ikke. Det er 7x1,5Tb i raid5 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Server med 5tb her. Dette er den interne diskplassen på serveren, i tilegg kommer et par 500Gb disker som ligger å støver ned et sted, en ekstern 1,5Tb disk og en ekstern 750Gb disk (Som jeg lurer på om er død) Sykt, ja har virkelig lyst på den surveren ,, mangler bare prosessor, raidkontrollere og Disker Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Lett at jeg skal være med Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skal bygge en server ut av en gammel maskin om ikke så lenge Tror ikke jeg rekker før TG da ;( Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 uff nei tror nesten dedikert surver på tg er must. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det noen som skal ta tog til TG? Evt. hvordan pakker dere utstyret? Tar dere med stol og hylle?:O Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Stolene på TG pleier ikke være så alt for ille heller. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det noen som skal ta tog til TG? Evt. hvordan pakker dere utstyret? Tar dere med stol og hylle?:O har egen bil jeg Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fuuu you, å jeg tok med egen stol jeg det var myyyyeee bedre Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det noen som skal ta tog til TG? Evt. hvordan pakker dere utstyret? Tar dere med stol og hylle?:O har egen bil jeg Til neste år sitter jeg på med en kamerat som har lappen Får lappen sommern 2011 Så TG12 kjører jeg selv Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Fuuu you, å jeg tok med egen stol jeg det var myyyyeee bedre Egen stol var bedre, ja. Men hvis du har en pute så er ikke de stolene så ille. Edgar rappet jo min stol mesteparten av tiden, så jeg ble sittendes på de stolene som var der. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Haha ja, satt jo med pute på den jeg hadde med meg i år å så jeg kan ikke klage. men meg med den feite ræva mi i de stolene dream on! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 wow... Er det tid for TG-tråd nå igjen? Jaja, tiden flyr. Spørs om jeg kan komme i "år", er blitt fattig student siden sist gang... Men får ta og spare litt cash Jo, og tror ikke jeg kommer til å sitte på Hw-rekka i år... Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fuuu you, å jeg tok med egen stol jeg det var myyyyeee bedre Egen stol var bedre, ja. Men hvis du har en pute så er ikke de stolene så ille. Edgar rappet jo min stol mesteparten av tiden, så jeg ble sittendes på de stolene som var der. Sant det gitt. Rompa mi koste seg med stolen din. Lett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 wow... Er det tid for TG-tråd nå igjen? Jaja, tiden flyr. Spørs om jeg kan komme i "år", er blitt fattig student siden sist gang... Men får ta og spare litt cash Jo, og tror ikke jeg kommer til å sitte på Hw-rekka i år... He's ditching us! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.o.o.o Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som vil oppdatere meg? Vil snikk snakke om TG. Hardcore ninja glede seg time! :ph34r: Og idag og feiteninja'r og vanlige sammen. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kjenner det skal bli godt med litt koffeinpiller og nerdetekno snart! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kjenner det skal bli godt med litt koffeinpiller og nerdetekno snart! Dele noen av pillene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå