Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det jeg nesten finner litt flaut ar at den 1,5tb eksterne disken jeg vant på TG i fjor bare har blitt brukt en gang..

 

Jeg har det sjeldne problemet med for mye diskplass, jeg håper TG11 kan løse det.

Lenke til kommentar

ja vurderer det selv siden jeg har nå en mdid gamer som jeg skal bytte ut hk og ram med, siden jeg skal ha en ny mITX gamer med 8gb ram og Den gamle am3 prosessoren min i, så når den er ferdig sitter jeg igjen med ett hk, 6gb ram og et par psu her omkring. så derfår tenker jeg på og kjøpe en svar athlon prosessor til det kh et og kjøpe et par tb disker.

Lenke til kommentar

Ja det tror jeg blir heftig :D har så lyst på det men komplett har ikke helt det kabinettet jeg vil ha, vil helst ha et lian li...

 

hehe har en kompis som har 1055t, helt grei prosessor men du betaler for mye for det du får føler nå jeg.. :)

 

men skulle ønske det kortet hadde vanlige ddr3 slotter... for da kunne jeg brukt den rammen jeg bruker nå :)

 

Ellers så skal jeg ha dette kortet HER! siden det har vanlig slotter og 4 sata porter, driter er at det bare støtter 4 gb ram ...

Endret av Kaketorsdag!<3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Server med 5tb her.

 

 

Dette er den interne diskplassen på serveren, i tilegg kommer et par 500Gb disker som ligger å støver ned et sted, en ekstern 1,5Tb disk og en ekstern 750Gb disk (Som jeg lurer på om er død)

post-78434-1281976443,3042_thumb.png

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...