Dravde Den Feite Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Lurer på en ting; Hvorfor var det så forskjellig hastighet fra rekke til rekke i fjor? Og vet noen hvor mye hastighet vi snakker om neste år? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Kan du ikke love noe? Desverre nei 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Ingen vet hastigheten til neste år, sannsynligvis raskere enn i år. Det kommer mye an på nettverkskortet ditt, kabler etc. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Ingen vet hastigheten til neste år, sannsynligvis raskere enn i år. Det kommer mye an på nettverkskortet ditt, kabler etc. Jeg vet det Edit: skrivefeil<3 Endret 15. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ingen vet hastigheten til neste år, sannsynligvis raskere enn i år. Det kommer mye an på nettverkskortet ditt, kabler etc. Da blir det vel oppgradering av nettverkskort og kabler neste år. Lenke til kommentar
SuperTeD' Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det skal holde med 5m lang kabel ifølge Gathering.org 5m kabel var i gamle dager da vi hadde 6 eller 8 switcher på hver rad. Med de nye 1Gbps switchene kan man risikere å sitte ~10 meter fra switchen.om du sitter ytterst på rekka, eller nøyaktig midten og skal ha pcen under bordet kan 15m derfor være greit og ha... Om det fortsatt står 5m på gathering.org burde de skifte det:P Lurer på en ting; Hvorfor var det så forskjellig hastighet fra rekke til rekke i fjor? Og vet noen hvor mye hastighet vi snakker om neste år? vi var jo ikke i nærheten av å maxe nettet i år, men det hadde jo likevel vært morro å få mer fart:D Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hadde selv veldig ujevnt nett. Dag en, ca. 140mb/s, dag to max. 40,mb/s. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 # Deilig er den Wheelman Lyd # Deilig er Bassen # Det kimer nå til TG-Fest # Du grønne, glitrende kabinett # En cheat er født i valve-engine # Frå Hamar eit svettate gjeng (?) # Glade Neon Lys # Her kommer dine harddisker små # Jeg er så glad hver TG-Kveld # Jeg synger TG-sang # Juletre i hylla # Julekveld i påsken # TGsang # Kimer i hovedkorte # Kling no overklokka # Mitt CPU alltid i TG # Ninja TG-kveld # No koma Hardware englar # Nå vandrer fra hver en TG's krok # På låven sitter ninja'an # Sankta GLADOS # Stille Arne! # Så går vi rundt om et edelgran tre # Å TG med din glede + nå tennes tusen nerdeøyne Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 # Deilig er den Wheelman Lyd # Deilig er Bassen # Det kimer nå til TG-Fest # Du grønne, glitrende kabinett # En cheat er født i valve-engine # Frå Hamar eit svettate gjeng (?) # Glade Neon Lys # Her kommer dine harddisker små # Jeg er så glad hver TG-Kveld # Jeg synger TG-sang # Juletre i hylla # Julekveld i påsken # TGsang # Kimer i hovedkorte # Kling no overklokka # Mitt CPU alltid i TG # Ninja TG-kveld # No koma Hardware englar # Nå vandrer fra hver en TG's krok # På låven sitter ninja'an # Sankta GLADOS # Stille Arne! # Så går vi rundt om et edelgran tre # Å TG med din glede + nå tennes tusen nerdeøyne Hva med min sang? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 "En snus er født på Gathering" er en klassiker. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vi må lage tekster og da! 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vi må lage tekster og da! OFc. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg kjeder meg så kom igjen folkens prat om TG! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 HYLLER! hva er folkas planer? Hva gjorde du i år som du IKKE skal gjør neste år? hva var det DU faila med ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 HYLLER! hva er folkas planer? Hva gjorde du i år som du IKKE skal gjør neste år? hva var det DU faila med ? Planene for neste TG er trippel hylle. Jeg sov i sovetelt og det skal IKKE gjøres til neste år Faila med mat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hva failet jeg med? Hva skal ikke gjøres til neste år? Hmm. Tror jeg klarte meg rimelig bra. JO! Jeg må ta med musmatta mi! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg var den eneste av kompisa mine som hadde i hylle på TG10, så vi bygger vel en trippel hyller til TG11. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Godt tips: Når du står å skal kjøpe en 2TB disk i mangel på lagringsplass; tenk også på at du selv trenger penger, litt mat innemellom all colaen skader ikke Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hyller ja, blir enten og sitte med jonas og de eller så blir det en trippel hylle til meg med mine 3 skjermer og en kompis Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 vurderer dobbelhylle til meg selv :b 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå