Rudde Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Folkens... neste års tema er avslørt... "TG12 - What floats your boat?" TG12 - Submerged! nei, vent... Hahahahaha! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hah, amatører. Sitter på parkeringsplassen fortsatt jeg.Aggregat is Teh Shit® Begynner bli litt vått nå, eller? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hah, nei nei! Er jo rutinert! Har jo min fine oppblåsbare madrass som jeg flyter rundt på her nå, funker fint! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 For dere som ikke har lest den allerede: Link. TG10 går i oppfyllelse! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvis du leser forrige side, satt vi og diskuterte akkurat det der. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hvis du leser forrige side, satt vi og diskuterte akkurat det der. Vet det, det var bare ment for de som ikke hadde sett artikkelen og bildene. (Mens jeg er i gang kan jeg linke til en til. ) Edit: TV2 Endret 16. juni 2011 av I.A.G. Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ca. når bruker de å annonsere tema? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 November-Desember tror jeg? Kanskje litt seinere, husker ikke helt jeg Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Et godt minne Hva mener du med godt? Endret 24. juli 2011 av N1ko Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Koselig, gøy, spennende Meh, if yure into that kinda rape thing. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nei. 251. 250 dager + 17 timer = 250 dager! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er dørene åpne om 250 dager? Nei. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Flere TG folk som har tenkt det samme som meg? Si *Sett inn navn på din favoritt-terrorist her* ønsker å skade Norge, fins det ikke saftigere mål enn TG. Til enhver tid flere tusen mennesker inne i et trangt skip, ingen særlig overvåkning over utstyret som taes med inn.. Helt grusom tanke, men den slo meg på TG i år. Ser ikke helt for meg hvordan det kan løses på en effektiv måte heller. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nei, jeg har ikke tenkt så mye på det. Terrorister velger seg vel heller ut mål som også symboliserer noe mer, og da gjerne politisk. Med mindre Amish starter terrorgrupper som kjemper mot teknologi og modernisering av samfunnet, så sparer jeg bekymringene. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Tja, tror ikke Al-Qaida bryr seg nevneverdig om politikk, der står terror, trussel og frykt på dagsplanen. Hvis de vet at TG er lav-risiko, høy skade blir jeg skeptisk. Får slutte å se på nyheter, det fører ikke til noe godt :'D Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Flere TG folk som har tenkt det samme som meg? Si *Sett inn navn på din favoritt-terrorist her* ønsker å skade Norge, fins det ikke saftigere mål enn TG. Til enhver tid flere tusen mennesker inne i et trangt skip, ingen særlig overvåkning over utstyret som taes med inn.. Helt grusom tanke, men den slo meg på TG i år. Ser ikke helt for meg hvordan det kan løses på en effektiv måte heller. Har tenkt over det før, men hvem vil sprenge en gjeng med svette nerder? Man vet jo aldri da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå